Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

:cheerleader3:Vores SU-bryllup :)

...nu med efterårstema!!!

Her er nogle billeder fra dagen :cheerleader3:

Planlægningen - indtil vi fandt ny dato og det hele pludselig gik hurtigt, så jeg ikke rigtigt havde mere tid herinde...

INDEX

Til bruden

Brudekjolen, som allerede er købt :) - her og her.

Anden prøvning -
og den passede heldigvis alligevel, se

Sidste prøvning i denne omgang, nu med min far i sit fine tøj -

Hår og diadem - her, her og her

Skoinspiration - her

Hjemmelavede smykker - her

Hjemmelavet slør - her

Jægerstrømpebåndet - her

Bolero købt på ebay - her

Feststedet og overnatning

Rønbjerg Forsamlingshus - her

Overnatning til gæsterne - her og her

Blomsterdekoer til bordene - her

Skøøøøøn efterårsinspiration her og her

Morgenbrunch her

Kirken

Estvad Kirke, virkelig hyggelig landsbykirke - her

Kreative ting

Invitationer som de ikke blev - her

Nye invitationer - prototypen her

Personlige chokolader - her

Bryllupskagen

Opskriften på vores bryllupskage - her

Prøver på bryllupskage - her og anden prøve er her

Tredje kageforsøg, nu med sugarpaste - her

Nyttige links

Skrifttyper - og vejledning til at gemme dem

Vejledning til at lave slør selv - her

Ekstra bonus-materiale

Stedet det ikke blev, Harrebjerg lejrskole, med overnatning til ALLE gæster - her og tanker om oppyntning af stedet her

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Brudekjolen :)

Ja min brudekjole er allerede købt... Jeg så den hos Viola herinde på BK og var bare SÅÅÅÅ vild med den fra førsteøjekast! :cheerleader3:

Jeg forsøgte at slå den ud af hovedet fordi der jo alligevel var på den gode side af halvandet år til mit bryllup, men nix om jeg kunne... I starten af januar fik jeg besøg af min søster fra Århus og så bestemte vi os for at tage ud og prøve den... For hvad er lige chancen for at den passer og er ligeså fin i virkeligheden?? Desuden ville det være alletiders at have min søster med til at være den der skulle overbevise mig om at der er mange fisk i havet og aaaaaalt for lang tid til osv. osv. (vi tog dog kamera med, just in case)...

Vi kom derud og der hang den fiiineste kjole på bøjlen... Den var bare MINDST ligeså flot i virkeligheden... Jeg smed tøjet og fik så kjolen på og... DEN PASSEDE på en prik! ØV ØV ØV... Det var jo ikke meningen og de 6000 hun havde sat den til salg for (den havde kostet 13.000 fra ny) var way out of mit SU-budget... Jeg var totalt deprimeret på vejen hjem, og skrev lidt frem og tilbage med Viola, som gav mig den for 4500!! WEEEEEE... SÅ kunne jeg ikke sige nej - kjolen var hjemme!!

Havde lidt problemer med hvor den skulle opbevares, men skæbnen ville at mine forældre fandt en billig afbudsrejse fra Kastrup (de bor i Jylland) og så tog de bilen herover en uge senere, tog på ferie og fik min kjole med retur... Så nu hænger den hjemme i Jylland - kan slet ikke vente til jeg skal se den igen!!

Billeder... Tog en HEL masse derude... Se bort fra mit fjæs - hvorfor ligner man altid en jubelidiot første gang man kommer i kjolEN!?

post-32022-1201338194.jpg

post-32022-1201338203.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår

Min mor, søster og jeg har tid hos frisøren om morgenen, så der kommer IKKE til at være de sædvanlige hård-kriser ;)

Tror det blir noget løs-knold-værk med noget fletning, for det kan Emil så godt lide...

Har et diadem/pandebånds-ting, som måske skal bruges.. Tror jeg tager den med og så må vi se om det kommer med eller ej...

post-32022-1201338652.jpg

post-32022-1201338687.jpg

post-32022-1201364494.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kald mig bare langsom :) men hvad skete der med den første tråd??

Nå, men så fik man jo lige lejlighed til at kigge på en smuk pige i en smuk kjole :cheerleader3:

Er også vild med diademet - har kigget lidt på det samme i guld, men der er så meget "pynt" på mit slør, at jeg dropper det.

mvh maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Langt og krøllet hår

Til denne skal jeg nok have groet noget mere hår, men det har jeg jo selvfølgelig også tid til... Det er måske især den her hvor jeg tænker "Hmm... VARME"...

post-32022-1201339006.jpg

Den her er også meget sød, men måske en anelse for "opsat" til mig...

post-32022-1201338999.jpg

Denne her er sød og naturlig, men igen: VARMEN!!

post-32022-1201339013.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kald mig bare langsom :) men hvad skete der med den første tråd??

Nå, men så fik man jo lige lejlighed til at kigge på en smuk pige i en smuk kjole :cheerleader3:

Er også vild med diademet - har kigget lidt på det samme i guld, men der er så meget "pynt" på mit slør, at jeg dropper det.

mvh maria

Hehe... Jeg havde en ide om at jeg brugte for lang tid herinde :) og at jeg - hvis jeg slettede min tråd - ville spare noget tid der... Meeeeen så brugte jeg jo bare ekstrameget tid i jeres andres tråde (hvilket jo heller ikke er en dårlig ting)...

Resultatet var i hvert fald at jeg på ingen måde kunne lade være med at bruge tid herinde - og så vil jeg da gerne have min egen tråd så I kan kommentere på de ting jeg finder frem ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde BK afhængige Diddemusen. :cheerleader3:

Skønt at se, du har oprettet en tråd igen. Så kan vi kommentere og det er meget lettere at tale med dig om alt mellem himmel og jord, når der er en fast tråd at gøre det i.

Så fik vi også din flotte kjole at se igen. Ihhhh, den er super smuk til dig

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt du har startet en tråd op igen..

Er bare helt vild med din kjole - hvor var du bare heldig med den. Både at den passer perfekt, men også, at du fik den til den pris :)

Jeg har købt et diadem magen til dit, bare i "guld" - kan godt lide enkeltheden, så det ikke bliver for pyntet :cheerleader3:

Glæder mig til at følge med herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Opsat hår ala knold

Denne her er virkelig fin, men måske stadig lidt for meget ned i nakken..?

post-32022-1201339371.jpg

Den her tror jeg også ville være fin med et lille slør i!

post-32022-1201339395.jpg

Den her er så mere klassisk, men også viiildt flot synes jeg!!

post-32022-1201339406.jpg

Og den her - klassisk, men en smule mere rodet...

post-32022-1201339416.jpg

Og igen en lidt i samme stil... Hmm... Måske det er det jeg gerne vil have siden jeg har så mange i den stil??

post-32022-1201339437.jpg

Og en sidste - synes bare den her er SÅ fin!!

post-32022-1201339499.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du fandt tilbage til din tråd. :cheerleader3:

Postmand Per har desværre ikke være her endnu, men jeg venter spændt på ham!!!! :cheerleader3:

Hej søde BK afhængige Diddemusen. :)

Skønt at se, du har oprettet en tråd igen. Så kan vi kommentere og det er meget lettere at tale med dig om alt mellem himmel og jord, når der er en fast tråd at gøre det i.

Så fik vi også din flotte kjole at se igen. Ihhhh, den er super smuk til dig

:cheerleader3:

Hvor er I søde!! Tak for gen-velkomsten! ;)

Godt du har startet en tråd op igen..

Er bare helt vild med din kjole - hvor var du bare heldig med den. Både at den passer perfekt, men også, at du fik den til den pris :cheerleader3:

Jeg har købt et diadem magen til dit, bare i "guld" - kan godt lide enkeltheden, så det ikke bliver for pyntet :cheerleader3:

Glæder mig til at følge med herinde :)

Måske har jeg været for hurtig at købe den i sølv?? Hvor kan man købe den i guld??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Estvad Kirke

Uden at have talt om det var vi enige om at vi skal giftes i den kirke hvor Emil og hans familie altid er kommet... Det er en fin lille landsbykirke og det passer egentlig rigtig fint ind i mit kram ;)

Jeg er ret sikker på jeg gerne vil lave kirkehæfter - egentlig ikke fordi jeg tror vi skal synge andet end det i salmebogen, men fordi jeg synes det er så fint og gennemført og så er jeg helt pjattet med stregtegningen af kirken udenpå - en lidt gakket grund til at lave kirkehæfter, I KNOW!! :smash:

Aceren lavede en stregtegning af kirken til mig, som dog måske er en smule mørk?

post-32022-1201340920.jpg

Og så fandt jeg den her i en tråd...

post-32022-1201340832.jpg

Hvilken synes I er bedst??

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide din hårinspiration. Der er indtil flere af dem, som jeg tror ville være super flotte til dig.

Ja det er jo lige det - det skal jo også passe til damen... Åh altså... Godt vi ikke bestemte os for marts-brylluppet! Det var da ALDRIG gået! ;)

Hihi, ja så havde der været travlt lige pludselig.

Jeg kan bedst lide den lysere af de to stregtegninger, men jeg ved ikke, om den er for lys til at kunne ses i invitationen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan rigtig godt lide din hårinspiration. Der er indtil flere af dem, som jeg tror ville være super flotte til dig.

Ja det er jo lige det - det skal jo også passe til damen... Åh altså... Godt vi ikke bestemte os for marts-brylluppet! Det var da ALDRIG gået! ;)

Hihi, ja så havde der været travlt lige pludselig.

Jeg kan bedst lide den lysere af de to stregtegninger, men jeg ved ikke, om den er for lys til at kunne ses i invitationen?

Jeg tænker det måske kommer an på hvilket papir vi vælger? Eller...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan rigtig godt lide din hårinspiration. Der er indtil flere af dem, som jeg tror ville være super flotte til dig.

Ja det er jo lige det - det skal jo også passe til damen... Åh altså... Godt vi ikke bestemte os for marts-brylluppet! Det var da ALDRIG gået! ;)

Hihi, ja så havde der været travlt lige pludselig.

Jeg kan bedst lide den lysere af de to stregtegninger, men jeg ved ikke, om den er for lys til at kunne ses i invitationen?

Jeg tænker det måske kommer an på hvilket papir vi vælger? Eller...?

Det tror jeg, du har ret i

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Harrebjerg Lejrskole

Da vi havde fastlagt vi gerne ville giftes i Estvad Kirke var udgangspunktet for feststeds-søgningen jo så også Skive og omegn...

Med et hurtigt kig på vores foreløbige gæsteliste så vi ret hurtigt at vi gerne vil have en del venner med fra Kbh og derfor er det lidt (læs: meget) nødvendigt at de kan overnatte... Desuden synes vi også det bliver en skøøøn fest hvis folk ikke skal tænke på at skulle køre et eller andet sted hen for at overnatte, eller hvis de skal betale i dyre domme for det (vi er jo trods alt på SU de fleste af os)! Så udgangspunktet for søgningen blev spejderhytter...

Vi fandt ret hurtigt Harrebjerg Lejrskole på internettet og forudbestilte d. 8/8-09... Da vi var ude og se det var vi faktisk ret hurtigt solgt... Det er ikke noget slot på nogen måde og hvis jeg havde haft 100.000 at lave bryllup for havde jeg måske også valgt et andet sted... Men der er overnatningsmulighed (8-mands-rum til familien og sovesale for vennerne) hvis man er villig til at hygge lidt med andre og det må folk så være...

post-32022-1201342988.jpg

Derudover er der den fiiiineste udsigt over vandet (en eller anden fjord) gennem de store vinduer:

post-32022-1201343052.jpg

Lokalet er rigtig dejlig lyst, der er en dejlig terasse hvor vi kan holde mini-reception og så er der den fineste lille sti ned til vandet, som jeg godt kunne tænke mig at pynte op sådan her:

post-32022-1201343020.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordpynt

Mht. bordpynt er vores farver ved at være en lille smule på plads.. I hvert fald lidt... Vi er ude i noget mørkerød/bourdeaux (staves?) tilsat guld og så måske noget creme...

Jeg tænker noget i stil med det her...

post-32022-1201343380.jpg

post-32022-1201343391.jpg

post-32022-1201343397.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hehe - der kommer da hurtigt noget "fyld" på den nye tråd ;)

Har kommenteret billedet med lysene før, men det ser altså bare super hyggeligt og romantisk ud :)

mvh Maria

Jeg har også kommenteret lysene før, men de er lige i øjet og fortjener vores kommentarer, hihi. Jeg ville nyde at gå på en oplyst sti :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer