nina-skogis

bukett

6 indlæg i dette emne

Hei :thumbsupsmileyanim:

Har funnet en bukett som jeg syntes er flott. den skal være i en annen farge men ikke helt sikker ennå

.post-32332-1202288141.jpg

Kjolen er lys bronse/gull og har brune broderier. Fargetemaet er creme,brun,gull og gammelrosa.

Det med gammelrosa er jeg usikker på. tar gjerne i mot tips ang farge på blomster

Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget smuk buket .JEg ville nok vælge at få den i creme, da det lyder som om din kjole er lidt speciel i farven. Jeg fik en buket i weekenden, hvor roserne var meget creme med en snert af lysegult.

KAn du ikke få en stof prøve af kjolen, du kan vise din blomster handler, så I har noget at arbejde ud fra.

KH

Louise

0

Del dette indlæg

Hei igjen.

Crem roser hørtes flott ut, men da vil jeg gå for et brunt bånd rundt stilkene slik at jeg henter igjen de brune broderier som er på kjolen.

Skal til siste prøvning i mars og da skal jeg høre om jeg kan få en stoffprøve slik at jeg kan ta med meg til blomsterbutikken.

Men da bør jo blomstene på bordene være i creme de også, så da blir fargetemaet creme,brun,gull. Dropper da det gammelrosa, dette var bare for å få litt farge men kansje best med det enkle og forhåpetligvis det mest stilrene.

Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heisan :thumbsupsmileyanim:

Vi må jo besøke et forum så da er det artig at det er flere norske. vi skal gifte oss i july o8, så mye av planleggingen er i boks. MEN fargene er litt usikkert emne.

Kjolen er egentlig veldig enkel men fargen er vel ikke typisk brudekjole. Er annengangsbrud så derfor har jeg gått bort fra hvit.

Eneste mønster er de brune broderiene og de sitter over livet, mange små knapper fra ryggen og ned til bunn av slepet.

Nina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer