Maria&Claus

Spray tan

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

Vil høre om I har prøvet eller kender det som hedder spray tan? Hvor man bliver brun ved at blive sprayet på? enten hvor der personligt er en som gør det på en eller ved en maskine? Og om I har prøvet det op til jeres bryllup og om det så smittede af på kjolen?

Mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet det i en anden anledning, hvor jeg skulle have min gallakjole på. Det smittede ikke af. jeg gjorde det at jeg skrubbede huden godt to-tre dage før jeg blev sprayet, så der ikke var døde hudceller, for at få det bedste resultat. Jeg synes dog stadig ikke det var super godt. Huden har jo små ujævnheder og der hvor de små kropshår kommer ud, blev det lidt mørkere. Jeg er tror dog ikke det kunne ses af andre, men jeg var selv vældig opmærksom på det, så for mig er det ikke løsningen. Men måske er det bedre der hvor man blvier sprayet af andre. Jeg var i en maskine. Og selvom resultatet ikke levede op til mine krav, kan det jo sagtens være andre vil være tilfredse. Du må næsten prøve dig frem inden.

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet det både i en kabine og hvor en professionel kosmetolog sprayede mig. Det er absolut ikke noget, jeg vil gøre til mit kommende bryllup. Selvom jeg havde peelet huden godt og den var velfugtet var resultatet ret ujævnt - samt at jeg simpelthen blev alt for brun, så det så meget kunstigt ud, og især omkring armhuler, albuer og hænder var det skidt - og det er jo netop de dele, man ofte 'viser' i en brudekjole.

Jeg bruger selv ofte selvbruner derhjemme, enten til at spraye på (Tan in a Can) eller creme (fx Clinique), og der er resultatet rigtigt godt. Du kan evt. få en veninde eller din kæreste til at hjælpe dig med at smøre det jævnt ud bagpå. Bare du husker at peele huden godt og fugte den med creme, da selvbruner bruner mere på tør og skallet hud. Og gør det 2 dage inden, da det dels godt kan smitte en smule af dagen derpå, og jeg synes også man lugter 'kemisk' dagen efter. Når jeg skal til fest gør jeg det altid 2 dage før, og så er jeg lækker, brun og velduftende når braget skal stå! :carrot: Flere kosmetologer har også selvbruner-behandlinger, hvor de peeler kroppen og smører dig ind i selvbruner. Det er dyrere end de andre løsninger, men jeg tror, det giver det bedste resultat - det er i hvert fald det, jeg gør ved mit eget bryllup :bearhug:

God fornøjelse fra en sand selvbruner-haj :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg valgte også at få en omgang Spray Tan til vores bryllup. Og jeg var ganske tilfreds, det er helt sikkert, at skal vi til en for begivenhed en anden gang, hvor jeg skal have det helt store skrud på igen, så vil jeg bruge en omgang spray tan som prikken over i'et.

Jeg brugte et sted hvor der var personlig behandling og produktet hed California Tan Sunless. Om aftenen inden behandlingen skrubbede jeg hele kroppen godt og grundigt for at komme af med døde hudceller. På behandlingsstedet fik jeg smurt en fed creme på albuer, hæle (steder hvor huden er mere tør, og dermed også ville tage mere i mod farven) samt på neglene, så jeg ikke ville få en kant rundt om neglene.

Derefter blev jeg sprayet og skulle så bare stå og tørrer - jeg havde fået afvide at jeg godt kunne smitte af på mit tøj på behandlingsdagen og havde derfor noget gammelt tøj på.

På selve bryllupsdagen var jeg flot solbrun og ingen afsmitning på kjolen eller på min mands hvide skjorte, og ej heller nogen skjolder at se på mig

Jeg fik behandlingen om torsdagen og blev gift lørdag, bare så jeg var helt sikker på, at der ikke var nogen afsmitningsrisiko.

Derfor kan jeg kun anbefale sådan en omgang, hvis man ligesom jeg tager en evighed og så lidt til at blive flot solbrun.

0

Del dette indlæg

Min veninde fik spray tan til sit bryllup, men det smittede af paa kjolen, ved halsen, under armene og ned langs siderne ... saa forfaerdeligt ud. Jeg tror der er forskel paa de forskellige maader og teknikker de sprayer paa, saa bare eksperimenter lidt i forvejen og se hvad der virker bedst for dig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer