cilleluc

gode ideer søges til indbydelse

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej står og mangler lidt hjælp til indbydelsen til vores bryllup. kan ikke rigtig finde ud af teksten. det er sådan at vi både skal fejre min kommende mands 30 års fødselsdag og bryllup i en fest. og nogen er inviteret grundet fødselsdagen og andre pga vores bryllup. hjælp... knuzz

hej er der slet ingen der har gode ideer???????????? kome endelig med dem

0

Del dette indlæg

hej står og mangler lidt hjælp til indbydelsen til vores bryllup. kan ikke rigtig finde ud af teksten. det er sådan at vi både skal fejre min kommende mands 30 års fødselsdag og bryllup i en fest. og nogen er inviteret grundet fødselsdagen og andre pga vores bryllup. hjælp... knuzz

Hvad med at lave to forskellige invitationer? Altså en til dem der bliver inviteret til fødselsdag og en til dem der skal til bryllup.

Ellers kan du jo skrive noget ala:

Kære

D. 00.00.00 skal vi giftes i XXkirken kl. 15.00. Manden har 30 års fødselsdag d. 00.00.

Vi elsker at holde fest, men to fester lige efter hinanden virker nu alligevel tosset. Så vi slår de to fester sammen til en kæmpe stor fest. Vi håber du har lyst til at fejre denne dag sammen med os ... bla bla bla

Prøv at finde nogle af de andre forslag til invitationernes tekst. Jeg er ikke så god til det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer