Guest louisepus

ebay

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg betaler aldrig med kort på ebay, kun med PayPal....

Årsagen er at hvis man kommer i den uheldige situation at sælger tager :cheerleader3: på en, så kan ebay hjælpe med at få pengene igen. Det kan de ikke hvis man betaler med kort eller bankoverførsel.

Så mit råd vil helt klart være at få oprettet en PayPal-konto hurtigst muligt. Selve betalingen går ret nemt med PayPal fordi det er integreret med ebay.

Det er ikke sværere at oprette en PayPalkonto end at oprette en konto på ebay, Trendsales eller QXL....

Man indtaster sine personlige oplysninger og hvilket kreditkort der skal betales fra.

Når man kommer ind i betalingsdelen på ebay, markerer man blot at betalingen skal foretages med PayPal. Derefter dirigeres man automatisk over til sin PayPalkonto, hvor man skal starte med at taste sit password. Så er det blot at kontrollere at beløbet er korrekt og at det er den korrekte vare man betaler for inden man trykker på "godkend betaling". Integrationen mellem ebay og PayPal gør at man ikke skal taste en masse oplysninger. Det er simpelthen så hurtigt og nemt samtidig med at man ikke eksponerer sine kortoplysninger unødigt.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

jeg kan godt købe den til dig? Så kommer der bare lidt længere leveringstid og måske noget ekstra forsendelse København-Vejle på??

Mener du stadig at du vil hjælpe mig, det vil være super hvis du stadig vil, hvis du vil kan du så ikke sende mig en pm

jeg vil blive mega glad knus louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Problemet er vel du ikke har et visakort eller mastercard eller lignende og så kan du ikke handle med paypal hellere. Det kræver et kreditkort.. Håber du får den på den anden måde så for den er da smuk :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg har nemlig kun en Dankort, så det hjælper jo ikke ret meget det er bare så træls

0

Del dette indlæg

Problemet er vel du ikke har et visakort eller mastercard eller lignende og så kan du ikke handle med paypal hellere. Det kræver et kreditkort.. Håber du får den på den anden måde så for den er da smuk :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg har nemlig kun en Dankort, så det hjælper jo ikke ret meget det er bare så træls

Ja det er træls. Har jeg også kun men har så kunnet bruge mandens visa :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg vil godt bestille den for dig.

Hvis du er interesseret så send mig en pm med link til den vare du skal have og meget gerne din email, da jeg så også kan videresende alle mails til dig, så du kan se at den er bestilt.

Knus

Nina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer