crp

de famøse boudoirbilleder

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige betalt mine. Jeg var 1,5 time ved fotografen, hun tog ca 45 billeder hvoraf vi sammen udvalgte 3 forskellige. De bliver så 13 x 18 og kommer i hver sin ramme. Jeg skulle af med 2.711 kr. Synes egentligt at det er en okay pris for alt det arbejde hun lagde i det.

0

Del dette indlæg

-HAHA- Jeg skal også ha taget sådan nogle fotos. Jeg har fundet en som gør det for 350 kr. (orange :) ).

Men ellers vil jeg tro at det koster omkring 1500 kr.

Glæder mig helt vildt.

Hmm se nu bliver jeg interesseret. Er de en du kender der gør det "orange" eller? Bor nemlig i Middelfart og har osse tænkt tanken om at få taget sådan nogle billeder?

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Jeg skal også ha taget sådan nogle fotos. Jeg har fundet en som gør det for 350 kr. (orange :cheerleader3: ).

Men ellers vil jeg tro at det koster omkring 1500 kr.

Glæder mig helt vildt.

Har fået anbefalet ham af en veninde, som også har fået taget nogle fotos...som blev kanon gode!

Vil gerne spørge ham, om han vil tage dine også hvis det er?

Hmm se nu bliver jeg interesseret. Er de en du kender der gør det "orange" eller? Bor nemlig i Middelfart og har osse tænkt tanken om at få taget sådan nogle billeder?

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Jeg mener at startprisen for mine lød på 700 kr for 6 billeder, alle i samme postkortstørrelse. Jeg kunne så ikke lige bestemme mig og endte med 10 billeder, og så skulle jeg have en folderamme til, og en forstørrelse, så jeg endte med at punge ud med 1600 kr :thumbsupsmileyanim:

Det var en fed oplevelse, lidt grænseoverskridende, men jeg er glad for at jeg gjorde det. Men skulle jeg gøre det om, så ville jeg give ham et gavekort, så vi kunne få taget nogle sammen, det kunne have været rigtig fedt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

jeg har også næsten lige fået taget billeder - du kan se dem i min planlægning.

Selve optagelsen kostede 500 og der var over 90 billeder at vælge i mellem. Jeg har valgt 6 som er sat i en ramme med passepartout, og det kommer til at koste ca 2000.

Fototgrafen ligger i Otterup, det er ikke lige Middelfart, men det er da på Fyn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer