MetteG

Her er min brudekjole

33 indlæg i dette emne

Jeg kan fortælle at det er Kamillamarie.dk der har omforandret min kjole til en sum af 1950 kr. hvoraf de 1200 kr. er for farvning. Yderst fair pris synes jeg, da man sagtens kan bruge det på en festkjole.

Og så er min jo ikke bare en hvilken som helst festkjole :cheerleader3:

post-24232-1207929161.jpg

Det er totalt genialt det der! Hold da kæft hvor ser du godt ud i begge versioner af kjolen, og jeg er helt vild med båndet på også. Hvor har du fået farvet og syet den om??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fortælle at det er Kamillamarie.dk der har omforandret min kjole til en sum af 1950 kr. hvoraf de 1200 kr. er for farvning. Yderst fair pris synes jeg, da man sagtens kan bruge det på en festkjole.

Og så er min jo ikke bare en hvilken som helst festkjole :cheerleader3:

post-24232-1207929161.jpg

Det er totalt genialt det der! Hold da kæft hvor ser du godt ud i begge versioner af kjolen, og jeg er helt vild med båndet på også. Hvor har du fået farvet og syet den om??

Tak for de rosende ord :shooter:

Det er en tekstilformgiver her i Århus, nærmere bestemt Viby, der har lavet kjolen om. Du kan se nogle flere flotte omforandrede kjoler på hendes hjemmeside Kamillamarie.dk, hvor der også er priser og den slags.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, sikke en kjole, både før og efter. :thumbsupsmileyanim:

Har selv gået og leget med tanken om at lave min brudekjole om. Vi syede den selv, og har også selv tænkt mig at sy den om. Nu er der muligvis også nyt bryllup i familien i sigte, så ville det jo være oplagt!

Mht båndet. Så synes jeg det er fint i taljen, men kunne også være rigtig flot lige under barmen. Er båndet sort? Har du overvejet et, der er i samme nuance som blonderne, bare lidt mørkere? Fx gammelrosa eller noget i den stil. Det tror jeg også kunne være rigtig flot til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer