chamor

konfirmation

9 indlæg i dette emne

Min datter skal konfirmeres i 2009, men hvad giver man sin hende i gave. Jeg bor ikke mere med hendes far og har ikke gjort det i næsten 10 år, han snakker om at give hende en computer.... Min kommende mand og jeg har snakket lidt om det, men vi er rigtig meget i tvivl hvad vi skal give, så forslag modtages gerne....... :thumbsupsmileyanim:

Chamor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter skal også konfirmeres i 2009..... :cheerleader3:

Vi har mere eller mindre besluttet at give hende et digitalkamera - ikke blot sådan et lill "tryk-på-knappen-put-i-lommen-kamera, men et lidt større og mere avanceret kamera.

Hun er faktisk en ret habil fotograf og elsker at gå rundt og tage billeder.... det er ikke bare pjat-billeder, men rigtigt flotte motiver som hun pludseligt støder på f.eks. under en togtur, en gåtur ved søen eller mens hun render rundt i haven....

Sønnike fik en bærbar computer for to år siden og han er stadig jublende lykkelig for den! :thumbsupsmileyanim:

:rolleyes: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Min ældste niece blev konfirmeret her i fredags. Hendes forældre har været skilt i ca 12 år. Af sin far og hans kone fik hun en computer og hendes mor gav hende en 10 dages tøsetur til Kreta (de skal afsted her i maj). Var også til en konfirmation her sidste år hvor konfirmandens mor gav ham en tur til Rom.

Så måske en rejse var en ide?

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer