lucky

børn

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg synes det er rigtig fedt for dem der er gravide og rigtig hjertelig tillykke til Jer.

Er der nogle af Jer der ved et sted i nærheden af Århus hvor man kan få hjælp til at blive gravid??

Kæresten og Jeg har nu været sammen i snart 6½ år og jeg er desværre ikke blevet gravid endnu.

Vi har jo ikke ligefrem gjort noget for at undgå det fra start af.

Håber I har et forslag til hvor man kan få hjælp, er ved at være desperat efterhånden.

Vil MEGET gerne snart have et barn.

Knus Lucky

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Du kan altid henvende dig til lægen og få en henvisning. Det er gratis ved det offentlige hvis I har boet sammen i 3 år, at få behandling.

Derudover er der en privatklinik der hedder Maigaard fertilitetsklinik. Mener den ligger ved Århus. Kig på deres hjemmeside. De er meget seriøse og populære.

Ellers snak med din læge om at blive henvist til Brædstrup fertilitetsklinik. Ligger ved Horsens og er også meget dygtige og også en offentlig klinik.

Held og lykke.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Kæresten er ikke meget for at gå til lægen, så det er der problemet ligger.

Godmorgen

Det skal han!

Længere er den ikke.

Vi har samme show her, dog ikke over så mange år, og vores læge var en hård hund og sagde, at det var ham, der skulle undersøges først.

Hvorfor? Fordi der er kun 1 ting at undersøge - nemlig om soldaterne er levende.

Er de ikke det, er alt andet jo underordnet, ikke?

Så du bliver nødt til at losse ham til læge.

Desuden tror jeg, at en ny GU for dit vedkommende ville være en god ide.

Jeg ved godt, jeg lyder som en skrap :dragon: , men jeg kender frustrationerne og sorgen.

Noget helt andet, næsten:

Som klog kollega sagde til mig - hun har et barn "af egen avl" og en adopteret:

"Der er også et barn til dig. Måske kommer du ikke til at føde det selv, men der er barn til dig. Og du vil kunne elske det barn lige så højt, som det du ville føde selv...."

:hjerte: KarenV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lucky

Jeg vil blot tilslutte mig det de andre skriver - især det med at få ham losset af sted til lægen !!

Min veninde og hendes kæreste havde prøvet i 5 år :sleepy: , før de gik til lægen !!! Kæresten (som nu er hendes mand forresten) fik at vide, at det var hans soldater, den var tosset med. Men det var der jo råd for - og gæt engang !!!! Nu venter de tvillinger til juli !!!!!!

Held og lykke med det hele !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer