Irishbride

Cocktail Party med Buffet

2 indlæg i dette emne

Ja, nu ved jeg godt, at der er et opskriftforum, men jeg har på fornemmelsen, at der er flere, der lurer med her i small talk.

Vi vil holde et cocktail party for at fejre vores nye hus, og mit nye arbejde.

Det ser ud til, at vi bliver omkring de 20-25 stykker.

Har I nogle gode ideer til cocktails og mad???

Er det mon smartest at lave store kander med cocktails eller at stille al spiritussen frem med en drinksmenu og lade folk blande selv??? Og hvilke kunne man lave, der passer til kander eller menu??

Vi har selvsagt ikke siddepladser til 25 (eller 20 for den sags skyld), så maden skal være noget, man kan spise stående. Nogle ideer?????

:cheerleader3:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave en "rigtig" bar med bartender, som man så "bestilte" sin drink hos... Lidt cool! Hvis du ikke lige kender en, kan I bare gøre det til en fælles (sjov) opgave blandt jer selv og gæsterne - lav en vagtplan og et drinks-kort med opskrifter og skiftes så til at være tender ½ time hver. Sprutflasker, sodavand, tonic, frugtsafter m.v. + masser af is og forskellige glas, en blender + shaker m.v. så er I klar.

Tjek: www.drinkszonen.dk for masser af gode opskrifter.

Mad: Folk har forhåbentlig lagt bunden inden et cocktailselskab - der skal man ikke spise sig mæt, men bare nippe... Lav en masse forskellige slagt snacks: Gulerodsstænger, bladselleri og grissini m. dip, butterdejssnegle m. forskelligt fyld (fx pesto eller tapenade), pindemadder, oliven etc.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer