Purebeauty

Frisør + makeup i Ringsted/Midtsjælland området

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg kender en god frisør i køge, hvor min svigerinde fik sat sit hår til sit bryllup i lørdags. salonen hedder winterhof, de er hellere ikk dyre :cheerleader3:

Orv det lyder godt, det må jeg undersøge nærmere, synes nemlig ikke mit budget er til at bruge 2000 kr på hår. :cheerleader3:

Vogue i Ringsted skulle være ret gode. Jeg har en veninde, som har været til prøveopsætning for nyligt og hun var 100% tilfreds :cheerleader3:

Ja, har også overvejet dem, men har bare hørt at de skulle være RIGTIG dyre... Vil du ikke prøve at høre din veninde hvad hun giver for det? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det skal jeg så ikke, jeg snakkede med hende der ejer salonen, og som sagde så er der ikke en opsætning der er ens. Og jeg har før fået ordnet hår hos hende så jeg stoler på at hun kan finde ud af det. Og at de følger mine ønsker. Jeg har så printet nogle billeder ud så de har noget at gå efter. Men egentlig vil jeg jo gerne ha at det skal være lidt specielt, så det kun er "min" opsætning :cheerleader3: .

Ja det er Sct. Bendts i Ringsted :cheerleader3: , vi blir ca 62 så jeg turde godt, men ja det er en kæmpe kirke. Men har altid gået i kirke der, blev konfirmeret der og flere familie medlemmers begravelser er holdt der. Så den er lidt speciel for mig.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej kunne se du stod og manglede hjælp til jeres store dag med frisør og makeup. Vi kan måske hjælpe. Min veninde og jeg er gået sammen om at lave en samlet pakke til brude hvor vi tilbyder håropsætning og makeup. Min veninde er frisør og jeg har otte års erfaring med at lægge alle former for makeupper. prisen afhænger lidt af hvor meget du gerne vil have; om du vil køre ind til os i Gl. Holte hvor hun har salon, eller om vi skal komme ud til dig; og om du vil have prøve opsætning og prøvemakeup... skriv tilbage og så kan vi se på det sammen..

Med venlig hilsen

Janne

0

Del dette indlæg

Hej kunne se du stod og manglede hjælp til jeres store dag med frisør og makeup. Vi kan måske hjælpe. Min veninde og jeg er gået sammen om at lave en samlet pakke til brude hvor vi tilbyder håropsætning og makeup. Min veninde er frisør og jeg har otte års erfaring med at lægge alle former for makeupper. prisen afhænger lidt af hvor meget du gerne vil have; om du vil køre ind til os i Gl. Holte hvor hun har salon, eller om vi skal komme ud til dig; og om du vil have prøve opsætning og prøvemakeup... skriv tilbage og så kan vi se på det sammen..

Med venlig hilsen

Janne

Sikke en god idé :ilovebryllupsklar:

Men jeg er så heldig at min mor nu har lavet en aftale hos vores fælles frisør om opsætning af hår, og så tror jeg at jeg selv nupper make up'en :)

0

Del dette indlæg

jeg kender en god frisør i køge, hvor min svigerinde fik sat sit hår til sit bryllup i lørdags. salonen hedder winterhof, de er hellere ikk dyre :cheerleader3:

Orv det lyder godt, det må jeg undersøge nærmere, synes nemlig ikke mit budget er til at bruge 2000 kr på hår. :cheerleader3:

Vogue i Ringsted skulle være ret gode. Jeg har en veninde, som har været til prøveopsætning for nyligt og hun var 100% tilfreds :cheerleader3:

Ja, har også overvejet dem, men har bare hørt at de skulle være RIGTIG dyre... Vil du ikke prøve at høre din veninde hvad hun giver for det? :loveflag:

Jeg skal nok prøve at forhøre mig i den kommende uge :) Ellers kan du jo prøve at ringe derned og spørge om en ca. pris :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer