betina23

dinnermusik og band

4 indlæg i dette emne

vi kunne godt tænke os et band til at spille til vores bryllup men vil jo også gerne have noget godt under middagen. Har hørt at Heidi Willer med band tager ud og spiller både dinner og fest. Er der nogle her inde der har haft hende til festen, og hvordan var det???

Ellers er der nogle der kender en god dinner musiker i nordjylland???? Min drøm er nok at få en der spiller guitar.. synes det lyder helt fantastisk :bestwishes:

håber på hjælp fra nogle af jer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Betina.

Hvilken type guitarmusik skal det være? (klassisk, jazz, pop....) Jeg har kontakt til adskillige rigtig gode guitarister.

åh det ved jeg ikke helt, men nok mest pop.. Er helt vild med Everybody´s talking (hvis du kender dem) og min mand elsker Kim Larsen, så kan vist godt kalde det pop. Synes bare det lyder helt fantastisk når der sidder en og spiller stille og roligt på en guitar under middagen. Men skal samtidig også være en der kan spille til de sange der kommer under middagen

0

Del dette indlæg

Hej Betina.

Hvilken type guitarmusik skal det være? (klassisk, jazz, pop....) Jeg har kontakt til adskillige rigtig gode guitarister.

åh det ved jeg ikke helt, men nok mest pop.. Er helt vild med Everybody´s talking (hvis du kender dem) og min mand elsker Kim Larsen, så kan vist godt kalde det pop. Synes bare det lyder helt fantastisk når der sidder en og spiller stille og roligt på en guitar under middagen. Men skal samtidig også være en der kan spille til de sange der kommer under middagen

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Du er velkommen til at ringe eller sende en mail :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer