Guest Mirabella

Kunstige øjenvipper

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes du skal overveje eyelash extensions, det skal jeg have i morgen.

Jeg har prøvet det en gang før og resultatet var fantastisk flot, jeg sætter lige et billede ind.

Jeg ville nok ikke turde at have falske vipper på man selv sætte på med en midlertidig lim, specielt ikke hvis der skulle falde en tåre eller to :cheerleader3:

post-29462-1214388112.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes du skal overveje eyelash extensions, det skal jeg have i morgen.

Jeg har prøvet det en gang før og resultatet var fantastisk flot, jeg sætter lige et billede ind.

Jeg ville nok ikke turde at have falske vipper på man selv sætte på med en midlertidig lim, specielt ikke hvis der skulle falde en tåre eller to :cheerleader3:

Waauuuu :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal overveje eyelash extensions, det skal jeg have i morgen.

Jeg har prøvet det en gang før og resultatet var fantastisk flot, jeg sætter lige et billede ind.

Jeg ville nok ikke turde at have falske vipper på man selv sætte på med en midlertidig lim, specielt ikke hvis der skulle falde en tåre eller to :cheerleader3:

Waauuuu :cheerleader3::)

Taaaak hvor er du sød -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Jeg har brugt falske øjenvipper under div. teater forestillinger og vil råde dig til - hvis du beslutter dig for det - dels at købe nogle gode (dyre) nogen og at øve dig MEGET! De sidde helt rigtigt, ellers falder de af, irriterer øjet og ser bare dårligt ud tæt på. :hug:

Men det ser godt ud hvis det er rigtigt og de gode kan sagtens holde hele dagen - tåre og sved mm.

Pøj, pøj med det

:)

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal overveje eyelash extensions, det skal jeg have i morgen.

Jeg har prøvet det en gang før og resultatet var fantastisk flot, jeg sætter lige et billede ind.

Jeg ville nok ikke turde at have falske vipper på man selv sætte på med en midlertidig lim, specielt ikke hvis der skulle falde en tåre eller to :cheerleader3:

Hvor fik du lavet dine eyelash extensions. Det ser super flot ud. Jeg vil oz!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg før fået lave det hos min negle tekniker, og det ser helt naturligt og smukt ud, de sætter en lille tot på af gange, så det ligner dine egne, bare med den længde du ønsker... det tager lang tid, men det er det hele værd. Jeg vil dog sige, at uanset hvilken metode du vælger, skal du prøve at få det lavet noget tid før selve dagen hvis det er første gang...... fordi dine øjne kan godt blive noget irriterede første gang, og det vil jo være træls hvis det skulle være tilfældet på selve dagen. Men jeg kan helt sikkert anbefale dig at gøre det, dådyrøjne er bare super søde/smukke. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale dig at få lavet individuelle vipper hvor der sættes en kunstig vippe på en naturlig vippe, det ser helt naturligt ud og holder godt. Men du skal lave lidt research, spørg hvor lang tid de er om det, det kan ikkelkaves ordentligt på mindre end to- to og en halv time, den kunstige og naturlige vippe skal limes helt sammen ellers holder det ikke særligt længe, jeg høre om flere, der har betalt kassen og så har det kun taget en time og de er faldet af i løbet af en uge. De skal blive siddende på vippen til vippen fælder, og således stadig være rimeligt fyldige efter tre-fire uger, hvorefter der så skal laves en opfyldning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vil jeg altså selv forsøge mig med nogle kunstige vipper og så må de falde ud i løbet af dagen hvis det er.... :bearhug: Håber det ikke..

Spørgsmålet er I hvilken rækkefølge i forhold til resten af øjenmakeupen? Det er vist før mascara, men er det før eller efter øjenskygge og eyeliner???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer