Flikke

Brudebuket med lyng

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er meget glad for lyng, og synes farven er utrolig smuk. Jeg villle høre om nogen af jer har haft lyng i brudebuketten, eller har set billeder/inspiration med lyng. Det jeg tænkte på var måske noget med cremefarvede roser og noget efterårslyng (skal giftes til september) i min brudebuket. Jeg bestemmer selvfølgelig ikke selv, men lidt effektiv påvirkning havde jeg nu tænkt mig.......

Vi har snakket om at lyng/cremefarvede roser måske skal være blomsterne på bordet.

Håber I kan hjælpe med nogen ideer???

Flikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej flikke..

Gud hvor sjovt, jeg har nøjagtig det samme i tankerne, jeg kunne rigtig godt tænke mig at min buket var i creme farvet roser og så med lyng sådan hist og her(vil passe PERFEKT til brudepigernes kjole + at vi skal giftes i august) men jeg kunne også godt tænke mig at buketten ligesom lå på armen, hvis I forstår hvad jeg mener?? Er også rigtig meget interesseret i billeder hvis der var nogen der havde nogle billeder..

Knuz tina

0

Del dette indlæg

indeholder følgende materialer: forårs lyng bundet i ranker, alcamilla, franske anemoner, bordeaux calla, ranunkler, viola canutta, centauria, hvide buketroser, lyserøde oser, tulipaner, sølv eg, bergenia blade, efeu blade, bjørnegræs, sølvtråd og sølvhjerte

post-21-1085232385.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer