Ioanna

Min PA var den bedste!!

5 indlæg i dette emne

Vi var begge inviteret til København lørdag d. 5.7. - hver for sig godt nok, men vi havde ligesom lugtet lunten! :unsure:

Jeg skulle møde hos min mor kl 10.45 og skulle medbringe 4 tøjklemmer, en grydeske, en paraply, en klud, gode sko og et billede af Jacob. Var lidt spændt på hvad de havde fundet på og hvem der var inviteret, for flere af mine veninder har trukket sig helt ud af vores venskab efter jeg rykkede vest på.

Men jeg er hos min mor kl 10.30 og leger lidt med Sebastian, mine forældre (der agerede barnepiger) og min lillebror på 12. Kl bliver 11, før der sker noget: en taxa er kommet for at hente mig.. Jeg siger farvel og Sebastian begynder at græde.. :thumbsupsmileyanim: Og afsted det går! Min mor sagde at jeg skulle lukke øjnene, men det kunne jeg altså ikke og indser ret hurtigt at vi skal hjem til min veninde, Rikke. Der kommer Rikke, Nadia og min svigerinde Gitte(Jacobs søster) ned og henter mig. De lugter af bacon, så jeg tænkte hurtigt: BRUNCH! UHM!! :D Og ganske rigtigt: et overdådigt bord er dækket og Asti'en kommer i glassene. Jeg må ikke sms'e med Jacob og skal bare slappe af. Og så ringer det på døren: op kommer min faster Linda og min anden svigerinde Belinda (min brors kæreste). Min faster har en lille pakke med til mig, indeholdende et smykke fra hendes mor. Jeg har aldrig kendt hende, men det betyder SÅ meget for mig! Og endnu en gang ringer det på døren: min MOR! Hun havde afleveret en grædende dreng til min stedfar, lige så snart taxaen var væk og var løbet efter bussen. :cheerleader3: Mine fætres kærester var desværre på ferie, men de var også inviteret.. :cheerleader3: Nu var vi fuldtallige, 7 stks (+ Rikkes dreng, Willum og hendes mor, der skulle passe Willum, mens vi hyggede), så vi gi´k til bords. Efter en god times tid med snak og god mad, begynder de at kigge på uret og rydde af bordet.. Hvad nu...?!

Igen ringer det på døren og ind kommer en lidt spøjs dame. Hun sætter sig mageligt, med fødderne oppe i sofaen og præsenterer sig som Gunvor, skolelærer på efterløn. Jeg gætter umiddelbart på at hun er noget med astrologi eller andet alternativt.. Hun har en lille quiz og jeg skal så samle point til en præmie. Jeg får et spørgsmål om matematik og en spørgsmål i grammatik og skal synge første vers af nationalsangen - alene! GISP! Jeg havde lige sagt at jeg IKKE ville synge.. Men humøret var godt og jeg sang. Derefterskulle jeg tegne en kropsdel i blinde: jeg tegner min venstre hånd, for det er da langt det nemmeste! Nu har jeg så samlet point nok til min præmie: EN HÅNDLÆSNING! :cheerleader3: De andre skal også lave en blindtegning af deres hænder, men det er kun mig der får en lille håndlæsning. Det var super underholdende at se hende tolke de andres og komme med hints til hvordan de var lige nu og hvad de tænkte på.. :cheerleader3: Min håndlæsning skulle foregå under 4 øjne: hun fandt hurtigt mit job, gode kolleger, (lidt kedelig) chef, Sebastian og Jacob. Skæbnelinier, livslinier og min fars død så hun også. Hun kendte mig ikke og de andre har ikke sagt noget som helst om mig... Så jeg er overbevist! (men jeg er også lidt mystisk.. hehehe) HUn så også at jeg har ukendte kreative, muligvis spirituelle/alternative evner (det har jeg fået at vide før, så måske er der noget om det?!), et muligt karriereskifte sidst i 30'erne/først i 40'erne og mindst et barn mere - sikkert allerede indenfor det næste år! Og så var det overstået. Jeg var vist lidt euforisk, for jeg havde simpelthen frygtet hvad de kunne finde på og så var det bare lige i min stil! :D

Derefter pakkede vi en kurv med øl, vand og lidt at gnaske på og gik i Søndermarken, hvor drengene var. Godt berusede og i ligeså godt humør som os. :cheerleader3: Her havde pigerne så forberedt to quizer "Hvor godt kender I hinanden?!". Jeg vandt dem begge! :bearhug: Heefter gik vi atter hjem, fik lidt vand under armene, rent tøj på og så tog vi ind til byen. Da vi går op imod Strædet, ser jeg RizRaz og fortæller at derinde fik jeg maveforgiftning, den weekend Sebastian blev undfanget! De andre blev lidt blege om næbbet, for det var der, vi skulle spise... Men det var fint og mad skulle vi jo have! Nu var næste (og sidste planlagte) punkt på planen så nået: vi skulle på Ghost Tour i København. Meget sjovt og hyggeligt, men nøj hvor vi traaaaavede! Guiden var meget levende at se og høre på, så tiden gik hurtigt.

Nu var vi ved at være trætte, så vi skulle sidde og have noget lækkert! Vi plantede os på en cafe, udenfor for vejret var jo SKØNT!, og fik kage og kaffe. Mums, det var lækkert! Og så var vi ærlig talt lidt trætte, så vi vendte hjemad og min PA var slut..

En rigtig rigtig dejlig dag, sammen med gode veninder og familie. TAK for det, tøser!

Knus fra Cristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, det lyder som en god dag :unsure: jeg sidder her og ærger mig over, at jeg ikke har sagt at jeg gerne ville have en håndlæsning på min PA :thumbsupsmileyanim: men det lyder som om, at dine vennerhar fået planlagt en rigtig hyggelig dag for jer begge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer