katjajensen

Kære allesammen....

5 indlæg i dette emne

Kære allesammen... :cheerleader3:

Som overskriften siger - så skal I vide at jeg bare har haft den skønneste tid herinde! Jeg har fået SÅ mange fede ideer og drømt mig langt væk i alle jeres vidunderlige beretninger... grædt og grint med mange - Kort sagt - VIRKELIG haft en dejlig tid!

Jeg skal giftes på Lørdag - og inden jeg bliver alt for skør i knolden af spænding og nerver ville jeg lige sige jer en stort tak! Jeg forsætter livet på MadamBK hvor der er lige så meget opbakning og støtte at hente... og det er især dejligta at se så mange af "jer" der også er med dér...

Jeg føler at jeg har fået en "ny internet-vennekreds" og det er så skønt at logge ind om aftenen og så ellers bare flyde med strømmen...

Tak for hjælpen piger - og et KÆMPE held og lykke til jer alle!

STORT knus Katja :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Katja

Ihh altså, er det allerede???

Hold op tiden flyver jo afsted... hvilket betyder mit bryllup er lige om hjørnet oz *CHOOOOK*...

Nå, selv tak for en dejlig tid herinde :loveboard: Vi ses på MadamBK, men som Julie siger: så håber jeg du vil smide en beretning herinde, når dit dejlige skønne bryllup er "overstået" på lørdag :thumbsupsmileyanim:

Knuser fra Thea

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveboard: Ååååh - sidder endnu engang med en dejlig fornemmelse i maven... over jeres søde svar! Det er bare det bedste ved det her forum :heart: Jeg haster videre for at få styr på de sidste småting til på lørdag... Eller rettere - jeg mangler rødvin til fredag aften som min veninde og jeg skal drikke, morgenmad til søndag morgen... og det er dét! :thumbsupsmileyanim: NYDER bare at alt er klappet og klart...

Vi ses på MadamBk ja - med sikkerhed! :carrot: :)

Redigeret af katjajensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer