Guest Bodil85

Anja & Viktor,

11 indlæg i dette emne

arg. har kommet til at byde 5000,- på hendes kjole.. og der er kun 2 timer tilbage til aktionen stopper.. tænk hvis jeg nu får den.. er gift, og kan slet ik passe str 38.. mhh, ved ik lige hvad det er jeg har gang i.. men syntes bare det var sjovt at byde.. men et eller andet sted håber jeg der er andre som byder om mig.

Er der ikke en herindefra som kan hjælpe mig, så jeg ikke får den.. håber nogen vil byde over mig.. :cheerleader3:

Redigeret af Bodil85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ja jeg vandt den.. men fortrød.. og grunden til du så 4200 så var det fordi havde du budt, så havde jeg overbudt dig.. havde bare sat den til 5000 - det ændrede jeg så senere.. men "vandt" den... men har annulleret.. så nu håber jeg en anden får glæde af den..

Ah, okay. Ja jeg er ikke så meget inde i det auktions noget. Men håber da også at der er en der får glæde af den fine kjole.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

ja jeg vandt den.. men fortrød.. og grunden til du så 4200 så var det fordi havde du budt, så havde jeg overbudt dig.. havde bare sat den til 5000 - det ændrede jeg så senere.. men "vandt" den... men har annulleret.. så nu håber jeg en anden får glæde af den..

Kan man overhovedet annullere, når man har vundet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer