Palles Pige

I vildrede..

6 indlæg i dette emne

Hej alle jer dejlige kvindfolk!!

Engang var jeg daglig bruger at dette forum..

Havde en fantastik kæreste, som dog var soldat og rejste meget.. vores dagligdag gik ned af bakke.. og pludsleig gik vi fra hianden.. jeg havde fundet en anden mens han var væk... :)..

Det var ikke det værd.. jeg savner ham meget.. vi snakker jævnligt da vi stadig har et hus sammen i esbjerg som er til salg..

Det har været meget svært.. jeg er selv sodat og skal rejse igen til februar.. jeg har været meget i tvivl.. for han var den eneste ene!! Uden tvivl.. især nu hvor jeg har mistet ham..

adet ligner ikke mig at være utro.. ALDRIG!!.. men nu hvor jeg selv skal rejse, har jeg svært ved at udsætte ham for det samme.. derfor har jeg det svært i aften.. har nemlig spurgt ham om han vl med på weekend ophold for at de hvad fremtiden kan bringe.. jeg ved han savner mig..

Men jeg føler mig som et dumt svin.. men ved også at jeg elsker ham!! Som jeg aldrig vil elske igen!!..

Han er min prins..

Ved ikke hvad jeg skal spørge jer om.. men er det naivt af mig at tro at han vil gå tilbage til mig?..

Jeg ved at han savner mig meget.. og at hans famile savner mig..

Knus og god weekende fra Line.. forhåbentlig palles pige igen :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er da sket skører ting end at to de er gået fra hinanden finder sammen igen.

Men mon ikke I skulle sætte jer ned og tale sammen om det, så ved I også bedre hvad I føler for hinanden.

Håber at I finder en løsning

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle jer dejlige kvindfolk!!

Engang var jeg daglig bruger at dette forum..

Havde en fantastik kæreste, som dog var soldat og rejste meget.. vores dagligdag gik ned af bakke.. og pludsleig gik vi fra hianden.. jeg havde fundet en anden mens han var væk... :) ..

Det var ikke det værd.. jeg savner ham meget.. vi snakker jævnligt da vi stadig har et hus sammen i esbjerg som er til salg..

Det har været meget svært.. jeg er selv sodat og skal rejse igen til februar.. jeg har været meget i tvivl.. for han var den eneste ene!! Uden tvivl.. især nu hvor jeg har mistet ham..

adet ligner ikke mig at være utro.. ALDRIG!!.. men nu hvor jeg selv skal rejse, har jeg svært ved at udsætte ham for det samme.. derfor har jeg det svært i aften.. har nemlig spurgt ham om han vl med på weekend ophold for at de hvad fremtiden kan bringe.. jeg ved han savner mig..

Men jeg føler mig som et dumt svin.. men ved også at jeg elsker ham!! Som jeg aldrig vil elske igen!!..

Han er min prins..

Ved ikke hvad jeg skal spørge jer om.. men er det naivt af mig at tro at han vil gå tilbage til mig?..

Jeg ved at han savner mig meget.. og at hans famile savner mig..

Knus og god weekende fra Line.. forhåbentlig palles pige igen :ilovebryllupsklar:

Hej Line

Jeg læste hvad du skrev. Jeg tænker sådan at hvis du er sikker på at han er den eneste ene, og han er sikker på et samme, så er jeg sikker på at I nok skal finde ud af det sammen. Men I skal lære at stole mere på hinanden og I skal give hi9nanden rum. Det kan være meget svært at have et forhold, hvor man er lang tid væk fra hinanden, men hvis det er den rigtige er jeg sikker på at man kan løse det. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke naivt at tror at han vil gå tilbage til dig...det kan lade sig gøre...min kæreste gjorde det med mig og nu skal vi giftes.

Der er helt sikkert noget i skal have snakket igennem og det tager tid at komme over og det kræver arbejde, men hvis I begge vil kan det også lade sig gøre. Det tog noget tid før min kæreste stolede på mig igen, da det er et kæmpe tillidsbrud der skete. Grunden til at jeg var utro var at der var nogle grundlæggende ting jeg manglede i mit forhold og det var der en anden der gav mig. Da min kæreste fandt ud af det, fik vi snakket ud om tingene og vi fandt ud af at vi ville give det et forsøg mere, og vi arbejdede begge med at løse de problemer der var i forholdet så det ikke skete igen. Du skal måske også tænke over grunden til du var utro og få bearbejdet den....

Jeg håber at I finder en løsning som passer jer begge :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer