Guest tascia

anderledes vielsesring?

10 indlæg i dette emne

hvor skal jeg lede? det er kun mig der skal bære ring, så det behøver ikke som sådan at være vielsesringe men ringe i al almindelighed, og så behøver den ikke nødvendigvis at ligne alle andres med diamanter, guld etc.

gerne en enkelt af slagsen med fede detaljer

mange krav, ja og derfor aner jeg heller ikke hvor jeg skal lede ;)

//tascia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Jeg valgte den øverste af disse vielsesringe... Jeg mener det er Rensch Nielsen der har kreeret disse, men jeg fik en lokal guldsmed til at lave min ring.

Min mands ring er dog enkel...

Jeg håber så på at få et par diamanter el.lign i med tiden :)

:cheerleader3: Heidi

post-7757-1224269565.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har jo fået et problem med min kæreste for han vil ikke ha ring på

men fik ham til af gå med på en aftale om af han får en hvidgulds ring på 2mm

og så bruger noget på min

og min ring er bestilt hos maidor.......som er en ring med to rækker diamanter dog er det ikke vist på dette billede da jeg har bestilt denne med en ekstra række sten

post-24733-1224426227.jpg

post-24733-1224426237.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...ved godt dette tip måske er en anelse flippet.... ved jo ikke hvornår i skal giftes... om det kan nås...

men vi var en tur i Tyrkiet... ja jeg ved det lyder overdrevet.... men der er VIRKELIG meget at spare...

Vores forlovelses ringe, som vi faktisk er så glade for, at vi har tækt os at bruge dem som vielsesringe også,( bare pudset og og omgtraveret), kostede os tilsammen kun 5000,-

Min kærestes er i 14 kt masiv hvid gulds, den vejer 10 gram, min er i 14 kt hvid guld, den vejer 4 gram, med en 0,25 kt brilliant sleben diamant.

I DK ville disse løbe op i 15000,-, så der er virkelig mange penge at spare!!!

OG dernede er det KUN fantasien der sætter grænserne, de kan lave ALT, på ingen tid.

Det tog os 6 timer fra vi gik ind i butikken til vi kom ud igen. Og det skal nævnes at vores ringe er specielt designet til os, ikke en vindus vare der bare blev puset op og så vær'go.

Du får en ring ingen andre har, til 1/3 af prisen.... :balloons:

Piv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er vild med denne guldsmeds ringe http://www.liwa.cc/index.php?menu=3, de er heller ikke som alle de andre jeg har set og det kan jeg godt lide :-)

God fornøjelse med kiggeriet

mange weekend hilsner

Laila

den havde jeg faktsk også selv fundet, og syntes nemlig også at udvalget på noget anderledes er ret godt.. super flotte ringe

//Natascia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer