mia85

er min tale nu god nok

7 indlæg i dette emne

puha nu så jeg lige at der kun er 16 dage tilbage til vores bryllup... og nu begynder jeg altså at blive så meget i tvivl om min tale... altså jeg havde lavet den færdig og det hele, og var uden tvivl tilfreds med den, men nu bliver jeg i tvivl når jeg læser den nu...

mmmm er det meget normalt eller skal jeg lave en ny...

ved ikke helt hvad jeg vil med indlægget :rolleyes: jeg har bare aldrig holdt en tale før, og så når det er en tale til min kommende mand, så for jeg sku lidt nerver på :rolleyes:

:hug::):loveflag: :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen søde da...

Jeg vil sige, at hvis du kan få dig selv til at tude når du læser den igennem, så sidder den lige i skabet. Hvis du er utilfreds med den, så skriv evt. nogle alternativer, bland dem sammen og se hvad du synes om det...

Det kunne også være en idé at have nogle post-it blokke liggende rundt omkring, så når du kommer i tanke om noget godt at sige, så skriv det ned og så samle alle sedlerne et sted og kig dem igennem senere. Så kan det være der kommer noget helt andet ud af det ;)

Håber det kunne hjælpe en smule... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind Tusind tak.. vi havde også en helt fantastisk dag GP

og dig og tanja gjorde det helt forrygende, alle var meget imponerede over jer

Så endnu engang tusind tak for hjælpen :17:

Bestemt så lidt, vi hyggede os ganske fint :) Og godt at folk var imponerede, det var vel nok også nogle fantastisk feststemte gæster :rolleyes::loveflag:

Det var SÅ SMUKT! Vi føler os helt beærede over at have "været med" :balloons:

Og gys! Din søster... hårene rejste sig helt ude i køkkenet ;) Vi fik vist rost hende, men før det lige igen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer