julie2008

sjal, stola eller?

9 indlæg i dette emne

Skal giftes her i december, men har slet ikke tænkt på at det jo blir koldt!!

Min brudekjole er med meget tynde stropper, så får jo bare arme.

Hvad tager man på? jeg fandt et hæklet sjal, men kan man tage det på?

Har man det på i kirken, under festen eller tager man det af igen?

Det skal lige siges, at jeg bare ikke er glad for mine overarme, og når jeg tænker mig om skulle jeg nok have købt en kjole med ærmer, men faldt bare for den jeg købte. Så måske det kunne være en ide, at finde noget som man kunne have på hele tiden - hvad hvad??

hjælp søges hurtigt!!

tak tøser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes til januar og tænkt de samme tanker.

Jeg ville gerne have haft en kåbe, men jeg valgte det fra, fordi jeg ikke synes, at prisen for sådan en og så den tid, man har den på, harmonerer :thumbsupsmileyanim:

Derfor har jeg købt denne på eBay til ca. 300 kr inkl. porto:

Sjal_ebay.jpg

Jeg vil ikke have det på i kirken, men kun som et slags overtøj.

Så min holdning er, at du kan vælge det, du synes passer til. Nu hvor du ikke er så glad for dine overarme, kunne du vælge en lille jakke - jeg ved, at Rikkebruden herinde har en til salg.

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes til marts - så det er nok ikke lige 30 grader! Jeg har bestemt mig for at sy en sjælevarmer/bolero i noget fake pels. Jeg vill gerne have haft købt en, men kunne ikke lige finde en der passede enten stilen eller budgettet. Jeg tror ikke jeg vil have den på under selve vielsen (selvom jeg heller ikke er glad for mine overarme, og selvom "reglerne" siger at man skal være dækket til i kirken) Men jeg forestiller mig at den ville være rart at have, når/hvis der bliver koldt

0

Del dette indlæg

En stola vil give lidt beskyttelse fra kulen og sikkert stadig harmonere med din kjole. samtidigt vil du ogsåkunne have den på indendørs, hvis du synes det er lidt for kæligt til bare skulder. Det kan nemlig nemt blive for varmt i en lille pelsjakke eller lignende. Hvis du har stropper i kjolen, kan du bare sætte stolaen under stropperne så du har hænderne fri. De kan fås både i satin, chiffin og organza, så der skulle være en chance for at finde en der matcher din kjole. lige et par billeder

Det skal lige siges, at jeg bare ikke er glad for mine overarme, og når jeg tænker mig om skulle jeg nok have købt en kjole med ærmer, men faldt bare for den jeg købte. Så måske det kunne være en ide, at finde noget som man kunne have på hele tiden - hvad hvad??

hjælp søges hurtigt!!

post-27744-1227115638.jpg

post-27744-1227115651.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hjælp søges hurtigt!!

Først tillykke med brylluppet her lige om lidt, jeg skal også selv giftes i december den 6. :bearhug:

Jeg havde først heller ik rigtig tænkt på noget til at ta over men som tiden har nærmet sig og det er blevet koldere og koldere er jeg blevet klogere,

jeg har fundet noget meget lig anjapigen og vil også kun bruge den meget lidt, når vi skal ud af kirken og evt. til fotografering udenfor hvis vejret tillader det.

Men jeg synes da sagtens at du kan ha det strikket sjal på hele tiden vis det passer til kjolen, det er jo årstiden til det :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer