sabineogmartin

hjælp til sang i kriken

4 indlæg i dette emne

vi ville gerne ha en til at komme og synge i kirken Shania Twain - You're still the one men tror i den kommer til at lyde godt uden musik til?

vi kan godt få en til at komme og spille gitar til men han skal ha 500 kr for det og sys ikke lige at vores budget er til det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi ville gerne ha en til at komme og synge i kirken Shania Twain - You're still the one men tror i den kommer til at lyde godt uden musik til?

vi kan godt få en til at komme og spille gitar til men han skal ha 500 kr for det og sys ikke lige at vores budget er til det.

Jeg tror, det kommer til at lyde smukt uden guitar til, hvis det er en god sangerinde, der skal synge den.

Vi skal have én til at synge Shania Twains "from this moment on" i kirken - og det bliver uden instrumenter. Det er én af min forlovedes søsters veninder, der skal synge den. Jeg har aldrig hørt hende synge, men hun skulle være ret god... Det håber jeg så! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Forresten, vi har et gavekort til en sangerinde, der hedder Jytte Johansen. Du kan høre hende synge på www.kærlighedensstemme.dk. Hun synger i kirker. Gavekortet er på 500 kr., og vi troede, vi skulle gøre brug af det, indtil Thors søsters veninde tilbød at synge, og det, synes vi, er mere personligt. Du kan købe gavekortet til halv pris, hvis det har interesse. Jeg kan ikke huske, hvor meget Jytte vil have for at synge, men vi har hendes tlfnummer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer