Guest mpindj

Må lige "pive"

8 indlæg i dette emne

Jeg har et ønske om at min brudekjole skal have en form for ærmer... Sådan i stil med

2938_medium.jpg

Altså noget som dækker skuldrene.

Men suk :cheerleader3: , jeg synes kun jeg kan finde sådan nogle kjoler/ærmer hos Lilly.:cheerleader3: Ikke at der er noget galt med Lilly, men jeg vil jo gerne ud og prøve andre steder...

Er der nogle af jer der har erfaringer med at sætte ærmer på jeres kjoler?

Og ellers så skriv gerne hvis I kender nogle designere med mere end en kjole med lange ærmer i hele deres modelprogram...

PS den viste kjole er på tilbud til 1000 kr. på Lilly's hjemmeside :cheerleader3:

Redigeret af mpindj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes tit, det er en stor skam, at mange tænker, at de bliver nødt til eller ikke kan bære andet end en kjole med store ærmer eller halterneck eller lignende. Det er ikke kun en 70A der kan bære stropløs og mange får en, i mine øjne, flottere og lettere overkrop ved at gå i stropløs kjole.

Selv lignede jeg en tung kone i de kjoler jeg prøvede med noget ved skuldre og på armene.

Dog er jeg utrolig træt af mine overarme og vil have en lettere gennemsigtig bolero, men ønsker samtidig at beholde det stropløse ved kjolen.

Så når du prøver kjoler, kan det jo også være, at du kan se, at det slet ikke klæder dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes tit, det er en stor skam, at mange tænker, at de bliver nødt til eller ikke kan bære andet end en kjole med store ærmer eller halterneck eller lignende. Det er ikke kun en 70A der kan bære stropløs og mange får en, i mine øjne, flottere og lettere overkrop ved at gå i stropløs kjole.

Selv lignede jeg en tung kone i de kjoler jeg prøvede med noget ved skuldre og på armene.

Dog er jeg utrolig træt af mine overarme og vil have en lettere gennemsigtig bolero, men ønsker samtidig at beholde det stropløse ved kjolen.

Så når du prøver kjoler, kan det jo også være, at du kan se, at det slet ikke klæder dig!

Jeg synes bare det er upassede med de bare skuldre i kirken. Og kæresten synes det samme. Jeg er en 70/75 A og synes absolut ikke jeg kan ære en stropløs, jeg er for flad foran...

Men det er da rigtigt, når jeg står i butikken, så falder jeg sikkert for den kjole der er stropløs og har det største tylskørt. Begge dele jeg ellers ikke er så vild med! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes tit, det er en stor skam, at mange tænker, at de bliver nødt til eller ikke kan bære andet end en kjole med store ærmer eller halterneck eller lignende. Det er ikke kun en 70A der kan bære stropløs og mange får en, i mine øjne, flottere og lettere overkrop ved at gå i stropløs kjole.

Selv lignede jeg en tung kone i de kjoler jeg prøvede med noget ved skuldre og på armene.

Dog er jeg utrolig træt af mine overarme og vil have en lettere gennemsigtig bolero, men ønsker samtidig at beholde det stropløse ved kjolen.

Så når du prøver kjoler, kan det jo også være, at du kan se, at det slet ikke klæder dig!

Jeg synes bare det er upassede med de bare skuldre i kirken. Og kæresten synes det samme. Jeg er en 70/75 A og synes absolut ikke jeg kan ære en stropløs, jeg er for flad foran...

Men det er da rigtigt, når jeg står i butikken, så falder jeg sikkert for den kjole der er stropløs og har det største tylskørt. Begge dele jeg ellers ikke er så vild med! :cheerleader3:

jeg kan godt forstå dig, min kjole er heller ikke stropløs, jeg prøvede nogle stykker men min barm var slet ikke til det, så jeg valgte en med stropper som sidder på skulderne... min er købt i vestsjællands brudesalon og der havde de flere som var til at dække skulder og arme. :cheerleader3:

jeg ved også at de næsten altid kan finde en løsning som lige passer dig( og der tænker jeg på alle brudebutkker). :cheerleader3:

så mit råd er grib knovlen og ring til de butikker som virker mest i din smag, de har helt sikkert kjolen til dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer