janej-70

Støvler til brydekjolen

11 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg har set et par bryllupsstøvler, som jeg måske godt kunne tænke mig - men der er spørgsmål omkring, selvfølgelig.......

Altså, jeg er en støvlepige og familien laver altid gas med mig og mine støvler af alle mulige slags. Så var det at jeg så disse støvler (i en eller anden tråd - som jeg ikke kan finde igen)

Jeg tænkte så, altså jeg skal have lang kjole på, så man vil jo ikke kunne se det er støvler, før...... og her begynder jeg at smile....

De vil se strømpebånd, og dét skal de, men så har jeg disse støvler på :cheerleader3:

post-36281-1236672183.jpg

Kan I se det sjove??????

Men kan man have støvler på???

Og hvor hulen kan jeg købe dem?

Hjælp mig piger. Meninger og holdninger er meget velkomne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv at se efter dem inde i "til salg forum" - der er jeg 100 % på at jeg stødte på dem i weekenden....
De er lige HER

Tusind tusind tusind tak....

Det er der jeg har set dem, selvfølgelig ikke i min størrelse, men så må jeg bestille dem selv (bruger 36)

Jeg må altså have dem :cheerleader3:

Tak for hjælpen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ihhhh tak allesammen for jeres positive svar :cheerleader3:

Jeg snakkede lige med manden om det, da han var hjemme til frokost - altså bare, at jeg sagde: Jeg har fundet det vildeste til mine fødder når vi skal giftes :-)

Han kvitterede med svaret. nå! har du så købt det??

Nej nej daa - vil du se dem på nettet??????

Niks jeg venter til kirken....

Han er låååååvely. :thumbsupsmileyanim:

Men nej jeg har ikke købt dem, men mailet med firmaet, og når nu jeg har prøvet kjole (og forhåbentlig fundet KJOLEN) på torsdag, så vil jeg måske prøve at prutte lidt om prisen og så få dem hjem.

Glæder mig allerede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes de støvler er vildt frække... Totalt Hotmama!! :cheerleader3:

Er sikker på oveni at de nok skal vække jubel når nu du bliver drillet med det i forvejen.. hehe

Desværre er J slet ikke til den slags..så jeg har fundet nogle alm sko.. hehe

0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på, at støvlerne vil skabe vild jubel på dagen. Og selvom det er støvler, så tror jeg ikke, at de er super varme, da det er blonder det meste :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hvad er det for et firma, der sælger dem?

Nej jeg tror heller ikke de bliver for varme, normalt bøvler jeg ikke med at have det for varmt af nogen art (burde være bosat i det sydlige) :thumbsupsmileyanim: Så det tror jeg ikke bliver et problem.

Støvlerne er fra firmaet, divadeluxe.dk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer