Elliotsmor

Tilbudskjole

4 indlæg i dette emne

Hej piger.

Håber på lidt råd/vejledning fra jer..

Jeg har set en tilbudskjole på lilly.dk, som jeg har forelsket mig i!

Når jeg kigger på bryst-, talje-, og hoftemål er jeg ikke lige samme str....

Bryst og hoftemål er jeg en str 42 og taljemål en 44....

Hvad skal jeg dog så bestille kjolen i?? 42 eller 44?

Tror i kjolen kan sendes retur hvis den ikke er god til mig?

Der står at de har 14 dages returret, men der står intet omkring tilbudsvarer m.m. Mon også det gælder for tilbudsvarer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved det desværre ikke, men som oftest skal man som brud have tilrettet sin kjole, så hvis ikke det er muligt at bytte, så ville jeg gå efter den største og så tilkøbe en tilretning... Så kan du stadig glæde dig over at du har fundet din kjole til billige (ok, billigere...) penge.

Held og lykke med det... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvis det er en kjole du vil købe på deres online shop har du ALTID 14 dages returret. Det er din lovsikrede ret at hvis du køber varer på nettet, fra en dansk butik er der 14 dages fuld returret. Også selvom det er en tilbudsvarer, det er en del af købeloven.

Så bestil du endelig kjolen og så returner den hvis det er helt galt. Mht. størrelse, kan du jo, når du går ind og bestiller kjolen, indtaste dine mål, for som de skriver dobbelttjekker de dine opgivne mål med den størrelse du har bestilt for at sikre at det er den rigtige størrelse til lige den model.

Jeg ville så nok bestille den i 44 og så få toppen rettet til, med mindre det er en kjole med meget fylde om hoften hvor man så kan antage at det ikke gør den store forskel om det er en 42 eller 44.

Knus

0

Del dette indlæg

Hej piger.

Håber på lidt råd/vejledning fra jer..

Jeg har set en tilbudskjole på lilly.dk, som jeg har forelsket mig i!

Når jeg kigger på bryst-, talje-, og hoftemål er jeg ikke lige samme str....

Bryst og hoftemål er jeg en str 42 og taljemål en 44....

Hvad skal jeg dog så bestille kjolen i?? 42 eller 44?

Tror i kjolen kan sendes retur hvis den ikke er god til mig?

Der står at de har 14 dages returret, men der står intet omkring tilbudsvarer m.m. Mon også det gælder for tilbudsvarer?

Hejsa

Jeg vil sige, det kommer an på hvilken model det er du har forelsket dig i...

Hvis det er en helkjole, med stort skørt, så kan du sagten bestille en 42, for det er altid målet om brystet der afgøre kjolestørrelsen i Lilly - dvs. har du store :thumbsupsmileyanim: (kasser) så skal du også have en stor størrelse kjole. Så er det underordnet om du har brede hofter og store lår...

Er det derimod en kjole med havfrueskørt, så ville jeg vælge en 44, for så kan du i hvert fald passe den omkring hofterne og så kan du få resten rettet til. Det gør de gerne i butikkerne, hvor der er tilknyttet syesker.

Håber det hjalp en smule ellers må du jo spørge igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer