Malou

Sjorte til manden

7 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger jo det meste.

Vi har ledt efter en i skjorte i creme i slimfit da en sælger sagde til at skjorten skulle være crem når kjolen var ivory, ellers ville min kjole komme til at fremstå som gul! Øv... :cheerleader3:

Men nu er det bare ikke sådan lige at finde en slimfit creme skjorte, gerne til manchetknapper.

Den eneste vi har kunne finde var i Troelstrup men den kostede 800,- og det syntes jeg godt nok er mange penge var en ksjorte som i bund og grund er kedelig... :unsure:

Vi overvejer derfor om den ikke kunne være hvid, og derfor ville jeg lige høre hvad i mener?

Skal sådan en skjorte være hvid eller creme??

Han skal have sort jakkesæt på og en plastrong ( som neten skal være sort, vory eller sådan en gylden mørk creme) (han er ret så ubeslutsom)

Tak for hjælpen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej malou

min kæreste skal også ha slim fit på og jeg en ivory kjole..jeg havde en stof prøve med ud og vælge vi stod også mellem

en hvid og ivory skjorte

vi valgte den ivory da den hvide gjore af kjolen så beskidt ud..

tror bare man skal følge sin mavefornemmelse lidt ligesom kjolevalg..

0

Del dette indlæg

Vi har købt skjorten fra Troelstrup til de famøse 800 kr - og ja den er sgu lidt kedelig, og han kommer ikke til at bruge den voldsomt meget bagefter - men det er den eneste vi har kunne støve frem, så det bliver jo nok den...

Jeg prøvede at holde en af kærestens hvide skjorter op foran kjolen, og den så altså gul/nusset ud sammenlignet med... Nu er det faktisk i stedet mig, der får den lyseste "hvide" på, da kærestens skjorte og vest er en nuance mørkere end kjolen.

Vores problem har i lige så høj grad været at finde en slim-fit (hvilket troelstrup skjorten kun halvt er i mine øjne) - men jeg ville også være ked af, hvsi vi ikke så pæne ud sammen på dagen - så ja det er nok en mavefornemmelsessag og t spørgsmål om prioritering :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt enig med dig i at den kun er "halvt" slimfit. Det er også derfor det er så surt at den skal være så pebret. Når den nu ikke er helt perfekt.

Jeg forstår bare ikke hvordan pigen fra brudekjoleforretningen kan fortælle mig at langt de fleste kjoler der bliver solgt er Ivory, og så er det nærmest umuligt at finde en creme skjorte :rolleyes:

Så det ser jo nok ud til at jeg må bide det i mig. Han skal jo også være lækker :cheerleader3:

Og han skal i hvert fald ikke få min kjole til at se nusset ud!! :unsure:

Tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dressman har utroligt mange skjorter både i slimfit, normal og "ekstra vidde" men om de også har i den farve I efterlyser, det ved jeg så ikke. Men mener ikke Dressman er SÅ dyre som 800 kr. for en skjorte.

Og så lige et dumt spørgsmål, kunne skjorten ikke være en helt anden farve, hvis ikke man kan få den i creme/ivory? Det må da være bedre end noget der ser semikikset/snusket ud ved siden af kjolen?

0

Del dette indlæg

Jo, i teorien kunne den sagtena have en anden farve.

Men... han har vist sig at være en værre zilla end mig. Så jeg tør ikke engang foreslå ham det :cheerleader3:

Personligt kan jeg også bedst lide når tingene er enkle og skarpe. Så det gør mig ikke noget at han holder fast i at den skal være creme...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer