waltine

Waltine og forlovede

23 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig taget mig sammen.... også på tide for der er ikke så længe til nu

Jeg kan desværre ikke finde ud af og lave link til divs. ting som alle andre gør, det skal jeg vist lege lidt med, så indtil da må i nøjes med at det roder lidt

men ting som er skrevet om er følgende:

frieri

vielsen

feststedet

kirken

kjolen

bryllupskagen

fotografen

blomster

gommens tøj

bettemands tøj

brudepigernes tøj (de er 10 og 12 år)

brudekørslen

Udstyr til bruden (sko, smykker, undertøj, slør, skørt)

Brudehår

Frieri:

I morsdagsgave sidste år fik jeg en tur på spa behandling, nok til en hel formiddag, han holdte fri fra arbejde for og passe den lille imens jeg fik en pedicure, massage og ordnet øjenbryn. gavekortet brugte jeg d. 22. maj 08

altimens havde han travlt derhjemme for han skulle jo både nå og give den bette mad pusle ham og få ham til og sove (hvilket vi havde problemer med på det tidspunkt, meget tidskrævende) og så skyndte han sig op og købe 60 roser i ass. farver og lagde dem i et hjerte på vores terrasse.

da jeg så kom hjem han der 1 rose med en pil på som viste mig om i have hvor han faldte på knæ.... havde det godt på fornemmelsen, men det gør det ikke mindre godt.

post-34167-1239688881.jpg

Redigeret af waltine
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal vies i Klosterkiren og festen skal holdes på jørgensens hotel

brudekjolen er købt hos Askepot-modeller da jeg er en +pige som kan ses på mit profil billed, men den kommer der ikke billeder af før end jeg er levte gift

jeg skal nok sætte billeder ind efterhånden som jeg får taget dem.

Bryllupskage

vi har for nyelig smagt på kagefyldet til bryllupskagen skønt, det bliver en lys kagebund med chokolademous kagebund hindbærmous kagebund og en overtrækning af marcipan og det er den berømte medaljonbager der skal lave den til os. desværre skalvi betale "prop" penge for selv og tage kagen med når vi vil have den til dessert.

post-34167-1239691171.jpg

0

Del dette indlæg

Fotograf

det er en lokal fotograf inhouse steentoft. vi har set deres billeder hos andre og er tilfredse med deres resultater.

de skal kun tage standart billederne for til festen har vi hyret en heldagsfotograf et familiemedlem.

vores som på 1 år og 9 måneder skal passes af hans dagpelejemor og kører ham hen til fotografen efter vielsen for at han kan komme med på billederne da han ikke skal med til noget af dagen.

0

Del dette indlæg

Blomster

Jeg har fundet en lille butik lidt udenfor byen hvor jeg kan få følgende til følgende priser:

rukokko brudebuket 700

brystblomster 3 stk ialt 150

borddekorationer 5 stk 950

2 brudepigebuketter 200

så samlet set 2.000,- og yderligere 60,- for levering af det hele

jeg har lige vedhæftet en billed af hvad jeg forstiller mig jeg vil have af brudebuket, jeg gjorde jo den erfaring til messe (hvor jeg gik model med det hele) at hvis du har tyl kjole o.l. er det ikke en særlig god ide og have en brudebuket hvor det er meget der "hænger" ned for hvis buketten ikke er lavet ordentligt kan den komme til og rive i kjolen eller lave ridser, med det ståltråd som den er sat sammen af.

post-34167-1239873260.jpg

Redigeret af waltine
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gommens tøj, bettemand og brudepigerne

gommens tøj er blevet købt i østen, hos en sælger som var på besøg på hans arbejde super billigt og det lækreste jakkesæt han nogensinde har haft. Han skal yderligere have vest og kravat på, tror det vil klæde ham da han skal have en anderledes farve på (jakkesættet)

bettemand skal kun med til fotografen og derfor overvejer jeg at han bare skal have et par cowboy bukser på med en skjorte og vest. for det er godt nok svært og finde til de aller mindste

brudepigerne skal have nogle fantastiske kjoler på som jeg kun gav 500 for stykket, deres mor sørger for resten, trøje (den bliver hjemmestrikket) sko og strømpebukser. Jeg har også givet dem en hårbøjle og 2 elastikker i lysserød nøj hvor bliver de kønne.

billeder kommer senere, måske først efter brylluppet, er lidt bange for at familien og venner lurer herinde

0

Del dette indlæg

Spændende post-36281-1239711537.gif

Sikke meget du har på plads - bare høvl nogle billeder ind, det kan vi lide :)

Og sikke et sødt frieri

Kan det ikke passe at jeg så dig til bryllupsmessen i Århus, tilbage i januar. Du gik vist model???????

Knus

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til..

Kan læse mig frem til at du bor i Horsens??? Det gør jeg også:-)

Tænkte på hvor i køber bryllupskage henne?? For vi leder lidt og indtil videre har vi kun fået et tilbud fra Medaljon der hedder 65 kr pr. person... Det bliver for dyrt for os, når vi i alt bliver ca. 75 mennesker...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende post-36281-1239711537.gif

Sikke meget du har på plads - bare høvl nogle billeder ind, det kan vi lide :)

Og sikke et sødt frieri

Kan det ikke passe at jeg så dig til bryllupsmessen i Århus, tilbage i januar. Du gik vist model???????

Knus

du husker helt rigtigt, jeg gik for Askepot-modeller :)

en af de fedeste oplevelse i mit liv, og jeg gør det gerne igen

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til..

Kan læse mig frem til at du bor i Horsens??? Det gør jeg også:-)

Tænkte på hvor i køber bryllupskage henne?? For vi leder lidt og indtil videre har vi kun fået et tilbud fra Medaljon der hedder 65 kr pr. person... Det bliver for dyrt for os, når vi i alt bliver ca. 75 mennesker...

vi har valgt medaljon og har faktisk ikke snakket med andre og vi skal give 3250 for en egtage kage til 45 (vi betaler for 50 pers.)

det er en af de ting som jeg har sagt koste hvad det vil, så vi har valgt bare og betale prisen.

0

Del dette indlæg

Uhh er simpelthen nødt til at høre hvor i køber blomster? Vi har fået priser herinde fra byen- hold da op jeg var ved at falde ned af stolen. Og dine priser virker nemlig yderst rimelige :0)

det er en butik i uldum nær horsens, den hedder vist fru larsens butik, blev også helt vild da jeg ringede og spurgte hende. Jeg fik hende anbefalet af en kollega som kender butikken og kvaliteten

0

Del dette indlæg

Transport

Vi havde i første omgang ikke de helt store planer, bare at det ikke skulle koste en bondegård, vi prøver nemlig og holde budgettet nede ved og undgå alt for dyre ting. så vi havde snakket om en limosine da der bor et firma her i byen som gør det til rimlige penge.

så snakkede jeg med kokken ude på mit arbejde som sagde at han havde en veteranbil som han kører brudekørsel i.....hvor fedt og så kommer han i sort tøj og høj hat det bliver bare fantastisk :-)

og det ligger indenfor det budget vi har håbet på.

jeg har set et billed og har en kopi af det, men der er vist en fremmed brudepar på billedet så det vil jeg ikke vise, først når jeg har et billed af os med bilen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udstyr til bruden

Jeg lægger billeder ind senere, jeg skal lige hjem og tage dem.

Smykker: Jeg skal have en perlehalskæde og nogle perleøreringe på, og måske min forlovelsesring.

Undertøj: jeg har købet en corsage hvortil jeg mangler selvsiddende strømper, jeg var så heldig at de havde en i min størrelse (mega) der hvor jeg købte kjolen, meget belejligt :-) og til en fornuftig pris

Sko: Jeg købte yderligere også mine sko i brudeforretningen, det er nogle "gammeldags" standart brudesko ikke noget særligt men så ved og også at jeg kan beholde dem på HELE dagen, hvilket er meget vigtigt for mig da kjolen er lidt speciel nede i bunden og det vil ødelægge helheden hvis jeg tager andre sko på undervejs.

Skørt: Nede i brudeforretningen kan jeg leje et skørt til 200 da jeg har planer om og sælge min kjole efterfølgende

Slør: det har jeg bestilt på nettet til 300 for jeg er rimlig nærrig når det kommer til tilbehør som "bare" skal rives i stykker.

0

Del dette indlæg

Brudehår

Jeg har rimlig langt hår og det hele skal sættes op meget enkelt og stilrent. sløret skal sættes fast omme i nakken under frisuren. For jeg vil ikke give en formue for opsætningen og så gemme den væk.

mine inspirationsbilleder kommer senere, i aften når jeg kommer hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fundet hende, tusind tak for hjælpen- hende tror jeg lige jeg vil give min kommende et prej om :cheerleader3:)

min har sagt at det gider han ikke blande sig i, så jeg skal selv ud og snakke med hende her om et par uger.

det er okay med mig, tror der kommer masse af andre overraskelser på dagen

0

Del dette indlæg

så kom pakken endelig, med mit slør som jeg kun har givet 300 for, jeg håber bare på at farven er rigtig for min kjole er ikke helt hvid den er mocca og sløret er eivori (stavefejl)

her lige et par billeder af pakkens modtagelse og prøvning :-)

post-34167-1240083117.jpg

post-34167-1240083126.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var lige ude og stor shoppe igår skønt skønt skønt

jeg fik købt en gæstebog, jeg ville gerne have en bryllupsgæstebog men det blev til den som er vist på billedet med ene af blanke sider og så har jeg købt nogle guld skrivere

post-34167-1240142650.jpg

0

Del dette indlæg

på shoppeturen købte jeg også takkekort, de kostede 29,95 for 5 stk. jeg vil selv skrive teksten i hånden på højreside og på venstre side vil jeg klistre et brudebilled på det vil gøre at hvert takkekort vi sender ud med det hele vil komme til og koste MAX 15,- og vi regner med og skal sende 33 ud.

hvis vi skulle have købt dem på en af de er super gode hjemmesider hvor de påtrykker teksten ville det have kostet op imod 28,- pr takkekort (inkl. billed selvf.) det er ikke mange penge men i længeden så har det betydning hvis man spare et par hundrede kroner her og der.

vi har også valgt nogle simple kort at folk ofte har kortnene stående fremme åbne, derfor valgte vi denne type

post-34167-1240143088.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer