bjbj

talen igen igen

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tja, vi valgte, da vi alligevel var i gang med at sige tak i vores velkomsttale at takke vores venner og veninder for de dejlige polterabends de holdte for os. Så jeg synes, at det er meget fint at sige tak - tænker du, at man skal give gaver og alt muligt?

Jeg har også været med til at holde en polterabend, hvor der ikke blev sagt tak eller noget andet, så det er altså ikke et krav.

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg

Jeg tænker meget på hvordan det skal formuleres.

?? tusinde tak for en rigtig dejlig polter. Det var bestemt en dag jeg sent vil glemme. Isør synes jeg XXXX var en fantastisk oplevelse...???

For lige at fortælle kort til de øvrige gæster hvad man lavede/oplevede?

Eller bare tak for en god dag?

0

Del dette indlæg

Jeg tænker meget på hvordan det skal formuleres.

?? tusinde tak for en rigtig dejlig polter. Det var bestemt en dag jeg sent vil glemme. Isør synes jeg XXXX var en fantastisk oplevelse...???

For lige at fortælle kort til de øvrige gæster hvad man lavede/oplevede?

Eller bare tak for en god dag?

Nååh på den måde.

Vi sagde noget med 'tak til vores venner for at have planlagt nogle gode polterabends for os, og tak for at vi slap for udklædning (det meste af tiden) og for at sælge kys på strøget'. Det er sagt med et smil på læben.

Men det er da en god ide at fortælle de andre gæster lidt om hvad I lavede; det tror jeg også, at dem der arrangerer det vil føle er et skulderklap i forhold til at du kunne lide aktiviteterne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer