vivian

So-Me el. Facefront

5 indlæg i dette emne

Jeg er ny på dette site, og kender endnu ikke alle de muligheder sitet indeholder :thumbsupsmileyanim:

jeg har bare lige et spørgsmål ang. hår/makeup. Jeg søger en frisør/makeupartist som kører ud til en på selve dagen i Århusområdet. Jeg har hørt om So-Me og facefront - er der nogen som har prøvet en af disse?

Hilsen Vivian

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ny på dette site, og kender endnu ikke alle de muligheder sitet indeholder :thumbsupsmileyanim:

jeg har bare lige et spørgsmål ang. hår/makeup. Jeg søger en frisør/makeupartist som kører ud til en på selve dagen i Århusområdet. Jeg har hørt om So-Me og facefront - er der nogen som har prøvet en af disse?

Hilsen Vivian

Har kun hørt om So-Me og havde hende også i tankerne til at starte med.

Men desværre synes jeg at hendes priser var alt for dyre til mig, selvom hun bor i nærheden af hvor jeg bor. Det tilbud hun gav mig sagde jeg nej tak til pga. min egen frisør kunne give mig et langt billigere tilbud der passede til vores budget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hilsen Vivian

Har kun hørt om So-Me og havde hende også i tankerne til at starte med.

Men desværre synes jeg at hendes priser var alt for dyre til mig, selvom hun bor i nærheden af hvor jeg bor. Det tilbud hun gav mig sagde jeg nej tak til pga. min egen frisør kunne give mig et langt billigere tilbud der passede til vores budget.

jeg skal vist også lige ha' tjekket nogle priser hos min frisør - det ville bare gøre det hele SÅ meget nemmere for mig, hvis vedkomne kunne komme ud til mig på selve dagen :loveboard:

Hilsen Vivian

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer