FrkPille

Kender I det?

11 indlæg i dette emne

Kender I det, når man går til frisøren og har den fineste frisure i tankerne, og man så går der fra, med alt det man IKKE ønskede sig?

Det oplevede jeg idag.

Min fine lange hestehale, på 25 cm blev til en ynkelig lille tot.

Og jeg ønskede mig noget page-agtig, ikke med for meget etage.. Nu er jeg totalt kort i toppen og har lige så mange etager som World Trade Center, og synes jeg har fået Svenskergarn (især med hestehale)

Øv bøv. Nuttet hår, blev til Svenskergarn

Imorgen tager jeg en hat på, og går op til frisøren igen og beder hende om at lave det om... Hvis jeg tør lade hende komme nær mit hår igen

Jeg havde aldrig troet, at hår kunne få mig til at tude.. Men jeg havde det pæneste lange hår, nu har jeg bare den grimmeste og mest kiksede frisure, og det er så kort i toppen at det næsten kun kan redes ved at blive klippet HELT kort :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, hvor er det bare surt....kan godt forstå du er ked af det! Du får lige en :hug:

Det er bestemt ikke sjovt at gå fra at være langhåret til at skulle være korthåret, når det ikke er noget man ønsker.....jeg synes du skal gå ind i salonen og fortælle hvor ked af det du er (også selvom det ikke giver dig dit hår tilbage) men simpelthen, så hun får afvide at det ikke er ok at klippe en hel masse etager, når du har bedt om noget andet!

Hvis du slet ik kan leve med kort hår, så kunne du evt overveje extensions, til det er vokset lidt ud igen.....(evt høre om det er noget de laver i salonen, for så bør hun næsten lave det gratis, som kompensation for den klipning hun har lavet!)

Jeg håber virkelig at du finder en løsning med hende, som du kan leve med.

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bad om at få fjernet 5-7 cm, fordi mit har var VIRKELIG slidt, men understregede også at etager var absolut NO-GO! Etager og kort i toppen er bare IKKE mig. Det var det eneste jeg ikke ville have

http://www.imdb.com/media/rm1559661312/nm0005532 .. Det her drømte jeg om, og det kunne sagtens lade sig gøre

Det er også forholdsvis kort, men det var fint for jeg viste at mit hår trængte til det og længden er lige meget for mig, hvis bare håret er pænt

Jeg saaaaavner mit pæne hår med samme længde over det hele :hug:

Nu har jeg bestilt tid ved en møgdyr frisør i Roskilde, og håber de kan lave noget pænt ud af det hø jeg render rundt med nu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det alt for godt... jeg bestilte en elev farvning fordi der var et opslag uden for frisøren... Jeg tænker at jeg gerne ville have det lidt mere brunt og lidt mørkere måske (har en meget mørk blond hårfarve som mest af alt ser grå i dansk vejr-lys)...

Først nægter hun at farve hele mit hår, hun vil kun lave striber... Og uanset hvad jeg siger, så nægter hun at lytte... Dernæst skal det bestemt ikke være mørkt, men lyst... Igen nægter hun at lytte... Og så er det ikke engang elev der farver mig, f"fordi hun er ikke dygtig nok til at farve endnu" (hvorfor h"¤&/¤"% havde i så sat opslag op!!)

Ender med at give det dobbelte af det det stod på opslaget og gå derfra med hår, som meget vel ville se godt ud på en hvilken som helst blond poptøs, men som bare ikke var mig på nogen mulig måde....!

Jeg farvede hele baduljen sort tre uger efter... Bare for at få det til at gå væk! Sidste gang jeg kommer der, det sikkert...

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er jeg altså bare glad for vores frisør!!! :hug:

Peter blev klippet og farvet igår, Kristoffer blev klippet i dag og jeg blev farvet i dag.... 400 kr. og det er super gode resultater alle 3...

Kan godt forstå du er negativ... når det er noget med hår og længde så er det altså ikke noget man bare lige kan få lavet om - det skal sgu laves rigtigt første gang...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, ja....

Skulle lige en tur forbi min frisør, sagde at hun skulle tage spidserne, spidserne blev så til 10 cm. det er godt nok stadig halvlangt, men synes altså 10 cm er for meget når jeg havde planlagt 5 cm, øv øv.

Havde ellers planlagt at hun skulle sætte mit hår på den store dag, men overvejer godt nok lige igen....

Der kom forresten også lige et par etager i selvom jeg ikke ville det, vil gerne have alt min hår nogenlunde ligelangt, når jeg nu skal være smuk brud, heldigvis har jeg 2 år endnu, så det burde da kunne vokse til.

Men er bare så surt når man forventer en ting, og det så bare slet ikke er det der bliver lavet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, føler med dig....

Utroligt det kan gå så meget galt :cheerleader3:

Prøvede det selv 4 mrdr før brylluppet - dog ikke så slemt som i dit tilfælde - men nok til en bette tåre :blush:

Vi kvinder har nok bare noget med hår - min mand er altid lidt nervøs når jeg skal til frisør. Det er jo ham der skal høre på brokkeriet, når jeg kommer hjem ( hvorfor er det lige man ikke kommenterer til frisøren med det samme?) han kan nu aldrig rigtig se problemet - men det kan man nok heller ikke forvente af een, der bare sætter trimmeren på 3mm.... :thumbsupsmileyanim:

Håber du fik en bedre oplevelse det andet sted...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: Må nok bare konkludere ud fra denne tråd at jeg virkelig eeeelsker min frisør, selvom hun er svinehamrende sindsyg overdrevet dyr :cheerleader3:

Jeg har aldrig mødt andre der har kunne styre mit garn - hun lytter - og hun siger sin mening. Jeg kunne f.eks. aldrig have den frisure som du viser - til trods for at jeg har drømt om den siden jeg var 15...

Jeg har også prøvet at blive klippet i etager en gang eller dvs. frisøren blev vist nok så overrasket over at en dansker kan have så sindsyg meget hår + naturkrøller at hun ikke havde afsat nok tid til at klippe mig. Dette betød at jeg gik ud af salonen med et hår i to ettager - en hellang etage og en halvlang etage. Det lignede faktisk at hun bare havde klippet halvdelen af det yderste lag i halv længde i forhold til resten af håret - fåååårker jeg så latterlig ud :blush:

OG JEG KNEB VIST MERE END EN ENKELT TÅRE :iloveyou:

Redigeret af sissse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os høre, om du har været til frisør igen, og om resultatet er blevet til at leve med.

Har selv rigtig dårlige erfaringer med at få omdannet langt (lige) hår til etager - hold da op, hvor har jeg gået med hestehale i lange perioder. Er nu blevet klogere, så hver gang jeg får lyst til forandring (klipning af det lange hår), så henter jeg nogle gamle billeder frem, og vupti, så er det kun en studning hos frisøren.

/goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg er da altid blevet spurgt først om det er ok at de klipper "så meget" af... og så holder frisøren op og viser hvor meget der er slidt. Og det er hos flere forskellige frisører jeg oplever dette.

Men man må vel altid huske at spørge frisøren om hvor meget han/hun mener der skal klippes af... For hvis man bare siger spidserne så kan der jo være forskellige opfattelser af længden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke fået rettet det.

Med tiden har jeg ligesom fået pandehåret "gemt væk", så med lidt hårlak ser det ok ud.

Fik en anden frisør til at kigge på det, og hun synes det var noget makværk, men desværre så kort at det var svært at rette, før om et par uger :balloons:

Så hvis nogen kender en super god frisør mellem Roskilde og Høje Tåstrup, så kom gerne med dem

Er nok lidt for nærig til Trisha- har ellers hørt rigtig godt om dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer