J.frølund

Så tror jeg min tale blev færdig

10 indlæg i dette emne

Her er så min tale..fik lidt hjælp tusind tak og har måske lånt et par linier :hug:

Før jeg starter talen til den vigtigste mand i mit liv, er der lige nogle andre som jeg vil takke.

Kære svigermor jeg vil sige stor tak for den varme velkomst i gav Julie og mig.

Det var dejligt at føle i åbnede jeres hjem og jeres hjerter for os.

Min kære svigerfar er desværre ikke hos os mere, men jeg er sikker på han ville ha været meget stolt og glad idag.

Kære Julie 1000 tak fordi du ville være min brudepige idag, jeg er virkelig stolt over min smukke prinsesse.

Kære Far tak fordi du fulgte mig op ad kirkegulvet idag, det betyder meget for mig, og jeg var helt sikkert væltet hvis du ikke havde holdt fast i mig.

Mor og fsr jeg vil takke jer for den støtte og kærlighed i har givet mig gennem livet, både i de gode og svære tider som livet nu byder.

Skat det er nu snart 6 år siden vi mødtes, til T og C bryllup.

Jeg lagde straks mærke til dif, og da du tog mine hænder i dine for at varme mig slog det gnister.

Der gik dog lidt tid før vi så hinanden igen, men da jeg blev ved med at snakke om dig, var der et par kirsten gifteknive som inviterede til grillaften.

Du sad ved siden af Julie og i hyggede så meget at du smeltede mit hjerte.

Du er en fantastisk BONUSFAR, du vil gøre alt for Julie... og det elsker jeg dig for.

Du er verdens bedste far for vores lille prins, som er et levende bevis på vores kærlighed.

Du har sammen med nogle fantastiske hjælper bygget et vidunderligt hjem til os.

Du er utroligt stædig..så indimellem er taget ved at lette for det er jeg vist også, men sammen finder vi altid ud af det.

Du er god til at opmuntre mig i svære tider.

Du er god til at overraske mig.

Du er altid god ved mig feks. henter chokolade når jeg er mest desperat.

Du er der altid for mig.

Du er en god støtte og min trygge havn.

Du tager os med på dejlige ture til strand og skov, som vi alle elsker.

Du havde truet med hvis vi skulle giftes skulle der laves en madpakke kontrakt, vi skulle først være sammen i 10 år og ha nogle børn.

Børnene har vi, og om 4 år har vi været sammen i 10 år og skat jeg lover dig jeg vil smøre din madpakke...alle de dage jeg har lyst!

Skat der findes ingen som dig, der kan få mig til at være mere lykkelig og føle mig mere elsket.

Den 24 December sidste år overraskede du mig som aldrig før, den dag vil fra nu af betyde meget mere end julehygge, for denne dag

faldt du på knæ for mig og smeltede mit hjerte på ny.

Jeg har idag givet dig min hånd og mit JA( med hele mit hjerte), jeg glæder mig til at dele mit liv med dig skat.

SKAT jeg elsker dig af hele mit hjerte.

Pyh håber jeg kan gennemføre den... så piger kom med jeres mening...på forhånd tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer