susanne nicolaisen

brudebuket

17 indlæg i dette emne

jeg mangler inspiration til min tilkommende mand. Hvilken farve brudebuket skal jeg ønske mig??

Jeg vedhæfter billede af kjolen nedenunder. Tænkte først kallaer i hvid, måske 10 stk.

Men nu føler jeg at jeg er bundet af det. Kan ikke rigtig vikle min hjerne rundt om andre muligheder.

Så jeg tænkte: zillaerne må ha en masse gode idéer

Det behøver ikke være traditionelle. Jeg er bare på jagt efter iinspiration. Vil I hjælpe?? :bearhug:

knus Sanne :griner:-:rolleyes::rolleyes::balloons:

post-32248-1241888882.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville heeeeelt sikkert vælge HVID. Og så synes jeg at det er helt lige meget hvilke blomster du vælger... callaer, roser, liljer osv osv.... Bare det er hvid :rolleyes:

Hvid vil være helt fantastisk til, og det vil fremhæve din kjole og detaljerne endnu mere! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej hvor nogle cool forslag :rolleyes:

Tror osse at gerbera kunne være fint i buketten, med margeritsmykker til.

Den med de brune roser, er de fake??

Jeg var nemlig selv inde over at matche farven til kjolen, men kunne ikke lige finde nogel sandfarvede/brune/gyldne blomster.

Er det noget man gør? Bruger kunstige blomster i brudebuketten??

Tak for hjælpen, so far - I lægger bare flere billeder ind. Må man evt se nogel af de gamle brudes, evt m margerit og/ell gerbera??

knus Sanne :rolleyes::balloons::bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg fik at vide hos vores blomsterforretning at de faktisk aldrig satte gerbera i brudebuketter, fordi de kommer til at virke så voldsomme...

Ang det gyldne - kan blomsterforretningen ikke bare !farve" (altså med spray) roserne med guldfarve? Kunne se "fårking" fedt ud!!!

0

Del dette indlæg

Jeg fik at vide hos vores blomsterforretning at de faktisk aldrig satte gerbera i brudebuketter, fordi de kommer til at virke så voldsomme...

Ang det gyldne - kan blomsterforretningen ikke bare !farve" (altså med spray) roserne med guldfarve? Kunne se "fårking" fedt ud!!!

Det kunne de måske nok.. Men kan jeg godt sige det til min mand, hvis det er? Giver det så ikke bare kjolens farve væk til ham??

knus Sanne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor nogle cool forslag :rolleyes:

Tror osse at gerbera kunne være fint i buketten, med margeritsmykker til.

Den med de brune roser, er de fake??

Jeg var nemlig selv inde over at matche farven til kjolen, men kunne ikke lige finde nogel sandfarvede/brune/gyldne blomster.

Er det noget man gør? Bruger kunstige blomster i brudebuketten??

Tak for hjælpen, so far - I lægger bare flere billeder ind. Må man evt se nogel af de gamle brudes, evt m margerit og/ell gerbera??

knus Sanne :balloons::bearhug::griner:-

Tror ikke de er falske.. men adressen på siden står på billedet måske kan du finde ud af det der:)

Det kunne de måske nok.. Men kan jeg godt sige det til min mand, hvis det er? Giver det så ikke bare kjolens farve væk til ham??

knus Sanne :rolleyes:

nej det syntes jeg ikke du gør, du kan bare sige at du skal have guld og ikke sølv smykker på.. og så er det jo ikke forbudt at give ham nogle " hint" billeder med til blomsterhandleren.. det gør mange..Nogle aftaler også med blomsterhandleren hvad de gerne vil have og så " lader som om " når manden kommer, så hun ved hvad du godt kan lide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer