milia

Kan man skrive dette?

7 indlæg i dette emne

Vi vil sige JA til hinanden og vil derfor gerne invitere

til et romantisk forårsbryllup.

Mellem

Og

Vielsen finder sted lørdag den xx.Maj 2009 kl. 13.00 i xx Kirke.

Efter vielsen vil der være en lille reception på xx

Og efterfølgende middag på xx

Man kan bestille overnatning på hotellet og nyde morgenmad dagen derpå med det lykkelige brudepar.

Kærligst

xx og xx

SU xx

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Generelt er det en fin tekst (dog skal du lige være opmærksompå datoen og året)

Jeg synes dog det er mærkeligt at starte personligt (altså: "Vi vil sige JA til hinanden og vil derfor gerne invitere") og afslutte sådan mere upersonligt (altså: "Man kan bestille overnatning på hotellet og nyde morgenmad dagen derpå med det lykkelige brudepar"). Jeg havde rettet det sidste til

Det er muligt at bestille overnatning på hotellet og sammen med os nyde dagen der på og en god morgenmad.

0

Del dette indlæg

Generelt er det en fin tekst (dog skal du lige være opmærksompå datoen og året)

Jeg synes dog det er mærkeligt at starte personligt (altså: "Vi vil sige JA til hinanden og vil derfor gerne invitere") og afslutte sådan mere upersonligt (altså: "Man kan bestille overnatning på hotellet og nyde morgenmad dagen derpå med det lykkelige brudepar"). Jeg havde rettet det sidste til

Det er muligt at bestille overnatning på hotellet og sammen med os nyde dagen der på og en god morgenmad.

Ja det var også lidt det jeg var i tvivl om.. men ja det skal lige ændres.. ang dato så er det fordi jeg har tvystjålet fra andres tekst!! :thumbsupsmileyanim:

Og takker lige igen for A A monogram det er så flot :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bestemt godt I kan skrive ovenstående.

Er det for lethedens skyld at I ikke starter med kære ... ?

Synes det bliver en meget mere personlig indbydelse, med ens navn inkluderet

Jo havde nu tænkt at skrive personerne på imellem: derfor vil vi gerne invitere og til et romantisk forårs bryllup, men kære kan også godt skrives og så droppe at skrive det i mellem og så bare sætte teksten sammen .. det lyder vel også fint med: derfor vil vi gerne invitere til et romantisk forårs bryllup ik??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer