Rikkebruden

Så blev kage spist

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow, hvor er den flot! :) Men lige et spørgsmål: Hvordan bliver sådan en kage, når man skærer den ud? Bliver det ikke noget misk-mask, når kager står oven på hinanden i stedet for på stativ? Eller "skiller man den ad," inden den skæres? Eller??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan fik du den i flere lag? På et stativ eller hvordan? Hvordan var din tidsplan? altså hvilke dage lavede du hvad?

Jeg købte nogle pinde som også bruges til fremstilling af slikpinde og paptallerkner til hvert lag. pindene fungerede som støtter under paptallerknen.

En måned op til brylluppet lavede jeg roser

Mandagen før brylluppet lavede jeg mmf til at beklæde kagerne med.

Tirsdag skar vi monogrammet ud

Torsdagen før brylluppet om morgenen lavede jeg fyldet. Om aftenen samlede jeg kagen

Fredagen beklædte jeg kagen, samlede den og pyntede den.

Wow, hvor er den flot! :cheerleader3: Men lige et spørgsmål: Hvordan bliver sådan en kage, når man skærer den ud? Bliver det ikke noget misk-mask, når kager står oven på hinanden i stedet for på stativ? Eller "skiller man den ad," inden den skæres? Eller??

Min far stod for at skære kagen for og det var da ikke de smukkeste skiver. Men det han gjorde var at han startede med nederste lag og skar indtil næste lag startede. Og så fremledes. Toppen tog vi af til sidst og så så kagen ikke så smuk ud men der var det jo lige meget. Folk var vilde med kagen og skulle have et stykke til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer