Guest hch

Er alle blevet poltet?

16 indlæg i dette emne

Så oprandt dagen - eller det troede jeg i hvert fald, min kæreste blev hentet her i morges og da der kun er 14 dage til vores bryllup havde jeg egentlig regnet med det samme galdt mig, men der troede jeg galt! Nu sidder jeg her hjemme og tænker om der overhovedet bliver nogen PA for mig? Jeg ved deet ikke da jeg egentlig gik ud fra min bedste veninde der talte om det allerede sidste sommer havde arrangeret det med min kæreste hvornår jeg kunne osv. Veninden har imidlertid fundet en ny kæreste i efteråret og efter det været lidt fraværende men jeg troede da ikke man sådan glemte at en veninde skulle poltes... Jeg har løbende spurgt min kæreste, men ikke kunnet få noget som helst ud af ham hverken om der er arrangeret noget eller om der blot er nogen der har spurgt ham om gæsteliste mm (sådan fungerede det med planlægningen af hans, der ringede de til mig)

Problemet er jeg har vagt næste lørdag, det kan selvfølgelig være det bliver en anden dag, jeg kan bare ikke lige se hvornår. Jeg må indrømme jeg er død skuffet fordi jeg lige nu mest af alt tror at jeg slet ikke får nogen PA men hvorfor, har jeg gjort noget forkert ved ikke at blande mig? Skulle jeg selv have taget fat i mine veninder? Jeg troede bare det skulle være en overraskelse til bruden og ikke bruden selv der planlagde.

Undskyld denne klage sang er bare enormt skuffet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rolig nu. Der kan være mange ting under opsejling - som du ikke skal vide noget om - og som kæresten ikke vil fortælle noget om.

Mht. at du har vagt, så har jeg selv været med til at planlægge en polterabend for en veninde, som mødte på arbejde som hun troede hun skulle og 10 efter åbning af butikken hentede vi hende... Det hele var aftalt med hendes chef. Det kunne jo være din veninde har gjort noget lignende - eller bedt din chef om at lade som om du skal på arbejde, så du netop ikke vil fatte mistanke.

Jeg synes i hvert fald ikke der er nogen grund til at tage sorgerne på forskud...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så oprandt dagen - eller det troede jeg i hvert fald, min kæreste blev hentet her i morges og da der kun er 14 dage til vores bryllup havde jeg egentlig regnet med det samme galdt mig, men der troede jeg galt! Nu sidder jeg her hjemme og tænker om der overhovedet bliver nogen PA for mig? Jeg ved deet ikke da jeg egentlig gik ud fra min bedste veninde der talte om det allerede sidste sommer havde arrangeret det med min kæreste hvornår jeg kunne osv. Veninden har imidlertid fundet en ny kæreste i efteråret og efter det været lidt fraværende men jeg troede da ikke man sådan glemte at en veninde skulle poltes... Jeg har løbende spurgt min kæreste, men ikke kunnet få noget som helst ud af ham hverken om der er arrangeret noget eller om der blot er nogen der har spurgt ham om gæsteliste mm (sådan fungerede det med planlægningen af hans, der ringede de til mig)

Problemet er jeg har vagt næste lørdag, det kan selvfølgelig være det bliver en anden dag, jeg kan bare ikke lige se hvornår. Jeg må indrømme jeg er død skuffet fordi jeg lige nu mest af alt tror at jeg slet ikke får nogen PA men hvorfor, har jeg gjort noget forkert ved ikke at blande mig? Skulle jeg selv have taget fat i mine veninder? Jeg troede bare det skulle være en overraskelse til bruden og ikke bruden selv der planlagde.

Undskyld denne klage sang er bare enormt skuffet.

Uha kan godt forstå du er ulykkelig, føler virkelig med dig....

og du skal bare klage ud med det vi har brede skuldre her inde....

og om du har gjordt noget forkert...hmm så skal det skuda være meget forkert hvis alle dine veninder syntes det....nej vent du bare der må da ske noget...

ja sorry ...men vil ikke sitte og love dig der sker noget for kender jo ikke dine veninder så det er ikke fair over for dig kan kun sige at jeg forstår dig og støtter dig.

Stor knuzzer her fra.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså også, at du får en polterabend...!

Og jeg synes bestemt ikke, at du har gjort noget forkert ved ikke at blande dig - tværtimod. Jeg synes, at mange blander sig for meget i deres egen polterabend, hvilket jeg ikke mener er meningen med den dag.

Jeg krydser virkelig fingre for, at du bliver positivt overrasket...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha kan godt følge dig, men det kan være du bare skal slå koldt vand i blodet.

De sidste par PA jeg har været med til har været arrangeret med arbejder og ikke alle har været holdt en lørdag. HAr nemlig veninder der er meget kontrollerende og vi ville tag fusen på hende så vi aftalte med chefen at hun holdt fri to dag... og nøj hvor blev hun forbavset. det var så fedt at se

så mon ikke det kommer til dig og det bare ikke har kunnet blive denne weekend??

det vil jeg håber for dig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå du sidder tilbage med en tom fornemmelse.

Jeg tror heller ikke, jeg bliver poltret og ved jeg vil sidde med samme tomme følelse den dag min kæreste bliver hentet.

Krydser fingre for, at de kommer og henter dig en af dagene og at du får en rigtig god dag.

Ellers må du fokusere på det vigtigste - du skal giftes med manden i dit liv

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik så ikke selv nogen polter og det gjorde min mand heller ikke.

Thomas fravalgte det selv, mens jeg i tirsdags fik at vide af min gode veninde, som stod for det, at der kun var 2 andre piger udover hende, som var med på at lave noget for mig og at de fleste kom med undskyldninger om, at de ikke havde råd, de synes ikke det var passende, når de ikke var inviteret til brylluppet og synes at det forslag der var kommet til hvad vi skulle lave var dårlige og at de valgte datoer ikke passede nogen steder hen...

Jeg blev meget skuffet da jeg hørte dette, men fandt også rigtig ud af, hvem mine rigtige veninder er... Fx så var min veninde fra København total klar på at tage herop til Aalborg og hjælpe med at arrangere det hele og det selvom de fleste af de inviterede bor i Aalborg...

Jeg fik så også at vide, at der nok bliver holdt noget for mig i løbet af sommeren i forbindelse med at jeg bliver færdig med min uddannelse, i stedet. Men synes godt nok det var lidt vattet.

Håber dog for dig, at du får den mest fantastiske polter du kan forestille dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bestemt heller ikke du behøver at tage sorgerne på forskud - når din kæreste ikke vil ud med sproget, så er der nok en bagtanke! Det er da bare fedt, at dine veninder sådan ta'r fusen på dig!!

Jeg glæder mig i hvert fald til at høre om det! Er sikker på, du nok skal få den bedste PA!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar, min kæreste havde en rigtig god dag i går og kunne både tale rent og gå selv da han kom hjem i nat! Her til formiddag har jeg spurgt lidt ind og han vil stadig ikke rigtig svare men jeg kan se på ham at der er noget i gære, for jeg er sikker på han havde sagt det lige ud hvis han slet ikke havde hørt noget.

Så er mere rolig så må jeg jo bare vente at se...

Mht arbejdet er det ikke lige så let afor andre at få fri på mine vegne når jeg har vagt da jeg er læge på et hospital, men det betyder selvfølgelig også mange fridage når jeg ikke har vagt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har bare ikke lige været på de sidste dage. Lørdag hvor jeg skulle på arbejde var jeg stået op klokken 6 og havde gjort mig klar til at tage afsted, hvade ikke været i bad og havde cykeltøj på ( jeg cykler 12,5 km hver vej) så så ikke super smart ud da det ringede på døren 10 minutter før jeg skulle køre. Det var så alle mine veninder der havde været tidligt oppe, og det viste sig at min kæreste allerede før jeg startede på den afdeling jeg arbejder på havde arrangeret at jeg skulle have fri i lørdags selvom det var min arbejdslørdag, og de havde så ladet mig stå på vagtskemaet så jeg skulle tro jeg skulle arbejde. Da jeg er læge er vi kun 1 på vagt så en af mine kolleger var så blevet bedt om at møde uden at stå på vagtskemaet - meget udspekuleret, og der blev jeg snydt.

Jeg havde en fin dag hvr vi først havde brunch her hjemme så tog min kæreste afsted ( han havde lige hjulpet pigerne med alt det praktiske i køkkenet så jeg ikke skulle) og der kom en mand der skulle lave latterøvelser med os, det var ret morsomt med 13 grinene piger. Derefter en lille pause inden vi gik til det lokale bowlingcenter og bowlede en time. Bagefter dette gik vi hjem til min veninde der bor lige i nærheden af os og her kom der en og instruerede i dekoration af kager. Jeg elsker at bage så det var det helt rigtige. Hun kom med to færdige kager og vi skulle så dekorere dem med sugarpaste så alle tøserne blev sat til at lave roser og jeg skulle lægge overtræk på kagerne. Det endte med en fin 2 lags bryllupskage og resten står oppe i køleskabet. Bagefter spiste og hyggede vi, så alt i alt en rigtig god dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja jeg har bare ikke lige været på de sidste dage. Lørdag hvor jeg skulle på arbejde var jeg stået op klokken 6 og havde gjort mig klar til at tage afsted, hvade ikke været i bad og havde cykeltøj på ( jeg cykler 12,5 km hver vej) så så ikke super smart ud da det ringede på døren 10 minutter før jeg skulle køre. Det var så alle mine veninder der havde været tidligt oppe, og det viste sig at min kæreste allerede før jeg startede på den afdeling jeg arbejder på havde arrangeret at jeg skulle have fri i lørdags selvom det var min arbejdslørdag, og de havde så ladet mig stå på vagtskemaet så jeg skulle tro jeg skulle arbejde. Da jeg er læge er vi kun 1 på vagt så en af mine kolleger var så blevet bedt om at møde uden at stå på vagtskemaet - meget udspekuleret, og der blev jeg snydt.

Jeg havde en fin dag hvr vi først havde brunch her hjemme så tog min kæreste afsted ( han havde lige hjulpet pigerne med alt det praktiske i køkkenet så jeg ikke skulle) og der kom en mand der skulle lave latterøvelser med os, det var ret morsomt med 13 grinene piger. Derefter en lille pause inden vi gik til det lokale bowlingcenter og bowlede en time. Bagefter dette gik vi hjem til min veninde der bor lige i nærheden af os og her kom der en og instruerede i dekoration af kager. Jeg elsker at bage så det var det helt rigtige. Hun kom med to færdige kager og vi skulle så dekorere dem med sugarpaste så alle tøserne blev sat til at lave roser og jeg skulle lægge overtræk på kagerne. Det endte med en fin 2 lags bryllupskage og resten står oppe i køleskabet. Bagefter spiste og hyggede vi, så alt i alt en rigtig god dag :)

Nej hvor dejligt! Der kan du bare se hvor udspekuleret folk kan være. :boohoo: Men det lyder til at have været en dejlig dag - og super fedt med dekorations kursus!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer