anitaelise

Dillemma....

13 indlæg i dette emne

JEg har to brødre. Den ene snakker jeg rigtig meget med og den anden kun ca. 1 gang om året. Ville i invitere ham den anden så?

Et dilemma mere. Har netop erfaret er ham jeg ikke snakker ret meget med skal skilles, og har fundet en ny kæreste. HVordan gør man så lige det ift. invitation?

Håber på lidt hjælp.

Redigeret af anitaelise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville HELT SIKKERT invitere min anden bror - synes ikke, at det er der, der skal spares i forhold til gæster... det kan jo også være en mulighed for at komme til at snakke mere med ham, hvis du viser ham, at han er velkommen til jeres bryllup? Tror desuden at du måske ville fortryde det i fremtiden, hvis han ikke er med.

Hvad er jeres politik angående kærester for de andre gæster? Hvis I har inviteret de andres kærester med (uanset civilstatus, eller hvad det hedder) synes jeg, at I skal gøre det samme med din bror. Har I valgt kun at invitere samboende kærester med, synes jeg godt, at I kan gøre det samme med ham.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ville HELT SIKKERT invitere min anden bror - synes ikke, at det er der, der skal spares i forhold til gæster... det kan jo også være en mulighed for at komme til at snakke mere med ham, hvis du viser ham, at han er velkommen til jeres bryllup? Tror desuden at du måske ville fortryde det i fremtiden, hvis han ikke er med.

Hvad er jeres politik angående kærester for de andre gæster? Hvis I har inviteret de andres kærester med (uanset civilstatus, eller hvad det hedder) synes jeg, at I skal gøre det samme med din bror. Har I valgt kun at invitere samboende kærester med, synes jeg godt, at I kan gøre det samme med ham.

Tror osse eg invitere ham. SKla så bare lige en invitation. De andre blev sendt for længe siden og der er su. om 1½ uge. Men kan jo udsætte den for hans skyld.

VI har valgt at invitere kærester med uanset hvordan og hvorledes. Problemet er bare at han jo ikke er skilt endnu fra konen og de bor stadig sammen. Hvad skriver jeg så i invitationen. Han ved nemlig ikke at jeg ved han skal skilles.....hahahahahaha forvirret, håber jeg ikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm... kan godt se det er noget af et dillemma du er havnet i...

Kan du evt snakke med din bror om det... Fortæl ham at i gerne vil have ham med til jeres bryllup, og sig til ham at du ved han skal skilles og har en ny kæreste... Så du derfor ikke vidste hvad du skulle skrive i en invitation...

Så kan han jo selv tage stilling til det...

Alt det afhænger jo selvfølgelig af at i virkelig har LYST til at have ham med... det er jeres bryllup og derfor skal i også kun invitere dem i virkelig har lyst til at se den dag...

Hvis man tænker lidt over det så har han jo sendt en ret tydelig besked ved ikke at fortælle dig noget om hans skilsmisse og nye kæreste...

Jeg ved ikke om det var til nogen hjælp.... men jeg håber alt det bedste for dig, og held og lykke med at løse problemet!

Knus Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg synes det er den rigtige beslutning at invitere din bror. Hvad med at invitere ham plus partner (uden navn) så kan han selv vælge hvem (ja det bliver jo nok ikke konen), men så ser det måske ud som om, at alle er inviteret på den måde?

Ellers må du som foreslået snakke med ham om det. Eller vedlægge et brev til ham, hvor du skriver nogle af dine følelser og tanker omkring det og måske jeres forhold.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes umiddelbart at du skal invitere begge dine brødre, da det lyder som at du trods alt HAR kontakt med dem begge, dog på forskellig vis!

Mht dine ene brors skilsmisse, så ville jeg også skrive "Til bror og partner" eller evt spørge ham hvem han vil have med?

Jeg er lidt selv i samme dilemma, men her handler det om at jeg ser nogen af mine søskende og andre har jeg ikke set i 10 år!

Så for mig er en gang om året fint nok, til at han bør inviteres til dit bryllup! ;)

Pøj pøj med det!

Kh Majken

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej. Jeg synes det er den rigtige beslutning at invitere din bror. Hvad med at invitere ham plus partner (uden navn) så kan han selv vælge hvem (ja det bliver jo nok ikke konen), men så ser det måske ud som om, at alle er inviteret på den måde?

Ellers må du som foreslået snakke med ham om det. Eller vedlægge et brev til ham, hvor du skriver nogle af dine følelser og tanker omkring det og måske jeres forhold.

:boohoo:

DEn tanke har je gosse tænkt. Men skal jeg så deri skrive at jeg har erfaret at han skal skilles eller? Åh jeg synes det er svært. Vil jo helst ikke træde af dem over tæerne.

Jeg synes umiddelbart at du skal invitere begge dine brødre, da det lyder som at du trods alt HAR kontakt med dem begge, dog på forskellig vis!

Mht dine ene brors skilsmisse, så ville jeg også skrive "Til bror og partner" eller evt spørge ham hvem han vil have med?

Jeg er lidt selv i samme dilemma, men her handler det om at jeg ser nogen af mine søskende og andre har jeg ikke set i 10 år!

Så for mig er en gang om året fint nok, til at han bør inviteres til dit bryllup! ;)

Pøj pøj med det!

Kh Majken

Jeg invitere ham og så må vi se. Så er jeg så bare spændt på om han invitere sin nye kæreste med. Denne er en mand.....ja min bror er endelig sprunget ud som homoseksuel.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej. Jeg synes det er den rigtige beslutning at invitere din bror. Hvad med at invitere ham plus partner (uden navn) så kan han selv vælge hvem (ja det bliver jo nok ikke konen), men så ser det måske ud som om, at alle er inviteret på den måde?

Ellers må du som foreslået snakke med ham om det. Eller vedlægge et brev til ham, hvor du skriver nogle af dine følelser og tanker omkring det og måske jeres forhold.

:boohoo:

DEn tanke har je gosse tænkt. Men skal jeg så deri skrive at jeg har erfaret at han skal skilles eller? Åh jeg synes det er svært. Vil jo helst ikke træde af dem over tæerne.

Jeg synes umiddelbart at du skal invitere begge dine brødre, da det lyder som at du trods alt HAR kontakt med dem begge, dog på forskellig vis!

Mht dine ene brors skilsmisse, så ville jeg også skrive "Til bror og partner" eller evt spørge ham hvem han vil have med?

Jeg er lidt selv i samme dilemma, men her handler det om at jeg ser nogen af mine søskende og andre har jeg ikke set i 10 år!

Så for mig er en gang om året fint nok, til at han bør inviteres til dit bryllup! ;)

Pøj pøj med det!

Kh Majken

Jeg invitere ham og så må vi se. Så er jeg så bare spændt på om han invitere sin nye kæreste med. Denne er en mand.....ja min bror er endelig sprunget ud som homoseksuel.... :cheerleader3:

Ok vildt nok....jamen alt respekt til ham! ()() ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tillykke til ham...

Syntes du skal invitere ham med han er din bror. Hvis du ikke bør vide at han er sprunget ud og skal skilles, så bør du måske af respekt for at han sikkert gerne selv vil fortælle dig det sende den til ham og hans kone. Når det er sagt vil en invitation til dit bryllup hvor hans nye partner står på vise at du respektere at han er til mænd, og det kan jo gavne jeres forhold..

Du kan også sende han invitationen med kuns hans navn og derefter ringe og snakke med ham om hvorfor der kun står ham på. Men hvis han gerne vil er hans nye partner velkommen, men du vil lede det være op til ham og derfor står han alene på invitationen...

Håber du forstår hvad jeg mener...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

update....

Fik jo lavet en invitation ledsaget af et brev til min bror :) . idag ringede han så og takkede for den fine invitation! Dejligt.

Han kommer....og hans kæreste Kim kommer osse. Er bare så glad for at de kommer.

Se i øvrigt min tråd.....fik nemlig noget mere af ham osse :thumbsupsmileyanim:

tusind tak for hjælpen tøser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg vil bare lige sige, at det da er super dejligt for dig, at din bror kommer og at han vælger at være åben omkring sin nye kæreste. Jeg håber da for jer begge, at dette kan blive startskuddet til flere hyggelige stunder mellem jer. Hvor er det dejligt når det hele bare falder i hak. TILLYKKE TILLYKKE!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder bare dejligt kan godt forstår det er en lettelse og vil fluks gå ind i din tråd... :thumbsupsmileyanim:

mange tak

hihi ja det er en god gave

Hejsa

Jeg vil bare lige sige, at det da er super dejligt for dig, at din bror kommer og at han vælger at være åben omkring sin nye kæreste. Jeg håber da for jer begge, at dette kan blive startskuddet til flere hyggelige stunder mellem jer. Hvor er det dejligt når det hele bare falder i hak. TILLYKKE TILLYKKE!! :)

mange mange tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer