Guest smm

Gaver til gæster

4 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig i tvivl. Havde egentlig regnet med at lave nogle små tylposer med lidt slik i der skulle stå ved hver kuvert. Men men... den kære tid er løbet lidt fra mig og ikke rigtigt overskud til at lave dem til 55 per.

De sidste par dage har jeg så tæt på om jeg skulle lave nogle meget enkle gaveæsker i stedet, men har på fornemmelsen at det er ligeså tidskrævende som tylposerne.

Men er det nødvendigt med gaveposer/ æsker?? Hvad gør i kære Zilla´er???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er på ingen måde nødvendigt. Det er helt og holdent din/ jeres beslutning.

Hvis du endelig vil kaste dig ud i noget, så tror jeg, at jeg havde valgt tyl poserne - det med æsker er virkelig omstændigt - med mindre du kan finde nogle som du bare skal "folde ud" og så putte noget i. Ved at både Fakta og Netto har haft sådanne æsker.

Men igen - det er dig/ jer der beslutter hvordan du/ i vil gøre!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Vi gør intet.

Jeg ville egentlig gerne have lavet nogle små fine gæsteæsker, som en del af bordpynt. Men her nedlagde gemalen veto. Han mente absolut det var unødvendigt.

Og når han på et givent punkt ytre sin mening tager jeg det bestemt til efterretning, da han har ladet mig bestemme ret meget :balloons:

0

Del dette indlæg

Angående gaver til gæster har jeg slet ikke fattet hvad det skal gøre godt for... Er fidusen ikke, at de skal komme med gaver til os..

Jeg ved godt at mange gør det, og jeg synes måske det er en meget god ide hvis der skal børn med, så man kan putte lidt tidsfordriv i, men jeg er især bange for at jeg sidst på aftenen går rundt som Maude i Matador, der ser alle sine fine håndmalede bordkort ligge forladt på bordet.

Tænk hvis jeg havde siddet og pakket fine æsker til folk med noget ganske velovervejet i, og så så det ligge tilbage. Ikke fordi jeg ville vel godt kunne forstå det taget i betragning af at der sjældent er meget plads i en selskabstaske, og hvor skal mændene i smoking gøre af et eller andet fantatisk jeg havde lavet eller købt...

Nej det er med andre ord ikke en del af vores planlægning.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer