krischris

Personlige ting

5 indlæg i dette emne

Jeg går meget op i at tingene bliver personlige og er fra nogen der står mig nært. Så derfor har jeg fået flere forskellige i familien til at lave ting til vores bryllup.

- Min svigerinde skal sammen med en veninde lave vores bryllupskage.

- Min svigermor skal lave min brudebuket.

- Min moster har lavet mit strømpebånd.

- Min mor har sat perler på mit slør og hun laver kjole til vores datter.

- og vi har selv lavet invitationer, bordkort+menukort og er også i gang med med at lave gæstebog.

Hvad med jer, er der andre der går op i at tingene er personlige på bryllupsdagen???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Ja, har det bedst med at det er personligt, sådan da.

Vil gerne selv lave det hele.

Så planen er at jeg laver invitationer, gaveæsker, kirkehæfter, gæstebog, bryllupskage og lign.

Vil have strømpebånd med vores navne samt dato på, samt et langt slør med vores monogram broderet på.

Så prøver at gøre tingene personlige og det jeg ikke selv kan lave, giver jeg et personligt præg :balloons:

Gav det mening?? :)

0

Del dette indlæg

Helt enig vi vil også gerne selv, det er lidt fordi vi syntes det er for nemt at købe sig fra det - det kan alle jo gøre. Men det er jo bare vores holdning, for man skal ha lyst ellers bliver det stressende.

men vi laver alt det vi kan selv. Blomstervaser til stolene, invitationer, menukort, bordkort kirkehæfter, osv ku blive ved. Min mor laver blomsterdekrotionerne og min mors veninden (som også skal med til brylluppet da jeg slet ikke kan forestille mig så stor en dag uden hende) laver min brudebuket. Min kusine laver bryllupskagen, min bedste veninde laver sløret.

DErud over forsøger jeg at lave små detaljer som vi finder hyggelige - så er jeg da sikker på det ikke ligner gommens brors bryllup som de har valgt at holde to mdr før... eks. vores slikbuffet, vores store krammerhuser til pynt i lokalet. har selv valgt stof til at sy duge af. alt er håndplukket og valgt så det passer til vores dag - bortset fra glasene til gæsterne. Puha det er da godt jeg har et år tilbage så jeg kan nå det hele ;o)

Men ih hvor bliver det et personligt - lige i vores ånd - bryllup

0

Del dette indlæg

ja det lyder meget personligt jeg laver selv det meste af bordpyntet... min svigermor står for alt til reseptionen. mine nevøer og niecer laver risposerne sammen med deres mor på den måde er de også med, selvom de ikke er inviteret... så det bliver også personligt men på en lidt anden måde....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep går også meget op i at det skal være personligt...

- Min mor retter kjolen og skørterne til.

- Min morfar står for alt med blomster (han er gammel blomsterhandler)

- Min svoger tager billeder (han er fotograf)

- Har nogle veninder, der er tjenere på dagen

- Jeg laver bryllupskagen

- Jeg laver alt det kreative

- Min søster skal tegne min brudebuket bagefter

Så har heldigvis en del der allerede har erfaringerne, men er da helt klart fedt at vide det er nogen der står en nær, der er indblandet i det vigtigste...

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer