janej-70

Jubiii - jeg blev poltet

6 indlæg i dette emne

Ja så blev jeg poltet........... Min mave kører stadig rundt :balloons:

I fredags havde både min kommende og jeg fri. Han skulle godt nok på brandstationen kl. 10 og skifte forrude i en kammerats bil (???????????) Jeg var sikker på at han blev poltet, og sad lige så stille herhjemme og ventede - håbede.

Men der skete ikke en pind.

Jeg dobbelttjekkede med min kalender. og havde faktisk regnet med at det blev grundlovsdag, fordi vi begge er optagede de næste to weekender, men selvfølgelig kunne der jo ske noget.

Nå men han kom hjem lidt over middag, og de HAVDE faktisk bare sat den forrude i.

Lørdag morgen skulle jeg være i Ålborg kl. 10 og hente min mormor der skulle til 70 års fødselsdag ved sin svigerinde i et sommerhus ved Odder.

Vi var ved sommerhuset på slaget 13 som vi skulle, der var rigtig mange biler, men det første menneske jeg ser, er min svigerinde og derefter min lillebror. SÅ vidste jeg at NU sker det.

Jeg havde overhovedet ikke troet at de kunne finde på at samle mig op der :biggrin: Min mormor havde vidst det hele tiden, og det samme havde alle fødsesldagsgæsterne, og de klappede da jeg kom helt frem.

Som det første fik jeg inddraget min telefon, så jeg ikke kunne varsko Peter.

Da jeg havde fået hils på alle gæsterne og de havde sagt tillykke med det forestående bryllup. Altså jeg var helt oppe og ringe over den uventede opmærksomhed, og alle de kram, fra folk jeg enten aldrig nogensinde havde set før, og andre som det er et sted mellem 15 og 20 år siden jeg sidst havde set.

Min lillebror tog min bil, og jeg blev plantet sammen med min svigerinde i deres bil. og så ræsede vi mod Århus, jeg måtte ikke få min telefon, og jeg måtte heller ikke blande mig i at hun fik sms´er (meget underligt :) )

I Århus fik vi tre en lækker frokost, nede ved åen, og solen skinnede - det gjorde mine øjne også.

Vi gik forbi en anden polter-pige der sad på broen og var klædt ud, mens hun skulle spille på guitar. Godt det ikke var mig, der blev udstillet sådan. Men sødt så det ud.

Efter frokosten som jeg synes vi var vild langsomme til at spise (jeg tænkte som en vild - hvad skal der ske? hvem kommer?)

Nå men så kørte vi ud af byen, og endte ved Kalø golfcenter. Her fik jeg en drink og en smøg. 2 af mine veninder kom, Peters brandmandskollega, Peters søster og svoger kom..... og jeg blev mere og mere forvirret. :rolleyes:

Så kom min veninde der bor på Sjælland, og jeg måtte pive lidt.

Et hold fælles venner kom - og de havde Peter med. Ham havde de og min veninde fra Sjælland fanget derhjemme. Hvor han egentlig skulle mure en væg op :rolleyes:

Vi blev inddelt i hold. Peter og jeg måtte selvfølgelig ikke være på hold sammen, Vi spillede alle et par huller, og det var vild sjovt (jeg er ikke ret god til det!!!!!!!)

Derefter kørte alle ud i et sommerhus ved Ebeltoft som de havde lejet,

De havde redt op i et af værelserne til os, med blomster på sengen. Vores naboer kom også - de havde fået min datter til at pakke en taske med tøj og tandbørster. Peters anden søster og svoger kom også, og vi festede, havde nogle sjove lege, der blev holdt sjove taler, og jeg var bare så glad.

På et tidspunkt stod jeg udenfor og røg, vejret var mild, og udsigten ud over vandet var bare så smuk. Lige der blev jeg helt rørt og tænkte

Jeg er det heldigste menneske i hele verden, jeg har de bedste venner, og den bedste mand- og jeg elsker at vi måtte holde polterabend sammen.

Der var 8 der overnattede i sommerhuset, og vi fik dejlig morgenmad søndag morgen. Nogen var mere frisk end andre :cheerleader3:

Vi kørte hjem ved 13-tiden og var bare SÅ glade. Resten af dagen foregik på sofaen, for vi var ikke til pænt brug nogen af os. Vi nåede dog at komme ind og få stemt inden klokken blev 20.

Jeg har ingen billeder overhovedet. Dels havde jeg ikke selv kamera med, fordi det netop kom så uventet for mig.

Og jeg må ikke få de billeder der blev taget, så de skal nok bruges på et senere tidspunkt :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tanja

Ja jeg tænkte på jer, men jeg havde ikke været så god til at holde kontakten så var i tvivl om du stadig regnede med mig :balloons: Men jeg havde faktisk forventet at blive poltet fredag, og så kunne jeg sagtens være kommet søndag.

Men som du kan se kunne jeg intet søndag, som det nu udartede sig :biggrin:

Jeg håber I havde en dejlig dag.

Kram Jane

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer