Lotte84

Så blev det min tur

2 indlæg i dette emne

Hej

Igår blev jeg poltet :cheerleader3: Jeg havde en aftale med en veninde om at vi skulle ind til byen og glo, jeg havde lidt på fornemmelen at jeg skulle poltes... Men som timerne gik, tænkte jeg: nå så er det sgu nok ikke idag alligelvel. Men det var det :) Pludselig stod mine søstre og nogle veninder med champange, jordbær og muffins :shooter: Super dejlig overraskelse.

Vi skulle hurtigt videre, og jeg vidste jo ikke hvad der skulle ske... Men her er så hvad vi lavede:

Først tog vi hen og skød lidt på hinanden, på en softball bane, det var vildt sjovt, selvom det gør ret nas at blive ramt af sådan en kugle :)

Derefter fik jeg en ansigtsbehandling, med makeup, en rigtig lækker oplevelse, det har jeg aldrig prøvet før men det var skønt! :griner:-

Så drak vi lidt på Ryans, og gik derefter hen og spiste på Birdy's, lækkert :cheerleader3:

Så tog vi på den Smagsløse, hvor jeg fik et shot absint(og lidt andet), Tillykke det var stærkt!

Også tog vi på Arkaden og sang karaoke, og det var mega sjovt! :smolf:

Jeg var hjemme ved en 4 tiden, og har haft en rigtig hyggelig og sjov aften :):heart: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer