Guest Oldie

Kjoler der KUN er blikfang :o/

6 indlæg i dette emne

Har været på mange hjemmesider i dag - og har ringet til næsten lige så mange brudekjole-butikker - kun for at finde ud af at de ikke har de kjoler de viser.. For at prøve dem skal de bestilles hjem - og for at butikken vil det skal man betale et "depositum" man ikke får retur :cheerleader3:

Altså.. Hvis jeg ikke vil købe kjolen kan jeg ikke prøve den!! :thumbsupsmileyanim:

Er det virkelig almindelig praksis?

Og betyder det bare, at man skal lade være med at kigge - så man ikke risikerer at finde noget man alligevel ikke kan få?

Og jo - jeg ved godt jeg kan få syet en kopi i Kina, men det er ikke lige mig (den kan jeg jo heller ikke prøve *g* ;)).

Redigeret af Oldie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næh, det synes jeg ikke at jeg var udsat for - lyder da også totalt mærkeligt at de ikke har det hjemme de viser, men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke om det er de store gængse butikker du har ringet til eller hvordan :cheerleader3:

Håber i hvert fald at du finder hvad du søger :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet en kjole fra Maggie Sottero som jeg MEGET vel kunne forestille mig kunne blive KJOLEN - men jeg kan heller ikke komme til at prøve den noget sted i DK uden at den skal bestilles hjem i forvejen, hvilket jeg ikke tør satse på. Overvejer en sviptur til N.Y. men det er da for dårlig service fra de danske brudeforretningers side af - så du har min sympati!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig Sissse! Jeg har selv været ude i at ville ringe rundt til butikker i Tyskland eller Sverige - men det er jo også lidt uoverskueligt.

2 steder gik de dog med til at undersøge muligheden for, at låne en model fra producenten imod at jeg betaler porto frem og tilbage. Egentlig også lidt strengt, da det er kjoler til 12-15.000 + !!

0

Del dette indlæg

Har været på mange hjemmesider i dag - og har ringet til næsten lige så mange brudekjole-butikker - kun for at finde ud af at de ikke har de kjoler de viser.. For at prøve dem skal de bestilles hjem - og for at butikken vil det skal man betale et "depositum" man ikke får retur :denmarkflag:

Altså.. Hvis jeg ikke vil købe kjolen kan jeg ikke prøve den!! :thumbsupsmileyanim:

Er det virkelig almindelig praksis?

Og betyder det bare, at man skal lade være med at kigge - så man ikke risikerer at finde noget man alligevel ikke kan få?

Og jo - jeg ved godt jeg kan få syet en kopi i Kina, men det er ikke lige mig (den kan jeg jo heller ikke prøve *g* ;)).

Jeg har været ude for det samme - altså set en butiks hjemmeside, hvor de "praler" med deres store udvalg af kjoler f.eks. af Pronovias, og når man så er i butikken, for at prøve kjoler, har de måske kun èn Pronovias kjole i hver størrelse og slet ikke alle de modeller, der er vist på nettet! Så, ja jeg tror, at der er lidt "falsk" raklame engang imellem. :cheerleader3:

Majken

Redigeret af Majken24
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer