Angy

Jaaaah, så skete det..

11 indlæg i dette emne

Så tøser... Nu kom de til min tur også.. Jeg blev poltret i lørdags d. 11. juli, med forestilling om et møde med min brudepige.. :thumbsupsmileyanim:

Aftenen før, fik jeg at vide af min kæreste, at når jeg skulle mødes med min brudepige, skulle jeg have denne taske med.. Hmmm okay tænkte jeg.. Var lidt mistroisk, men lagde det bag mig..

Skulle mødes med hende på en café inde i byen, Ad Libitum. Da jeg kommer ind, godt og vel en ½ time forsinket :sm: i rigtig zilla-stil, så jeg min mor sidde oppe ved et bord, sammen med nogle andre. Gik nærmere og så at det var min brudepige som havde samlet en flok tøser, som skulle fejre mig.. :) Min mor, mine 2 svigerinder, min biologiske søster, 2 tøser fra sygeplejestudiet, en fra efterskolen og min brudepige..

Blev bare så overrasket og glad at jeg ikke kunne lade være med at smile. :tunge:

Så sad vi alle og spise brunch og snakkede i nogle timers tid.. Under brunchen, havde min brudepige arrangeret at dem som var med, skulle finde en ting om mig, som de ville fortælle om.. Det var såååå sødt.. :)

Fik en masse gaver i form af en lille engel og en blomster-hula-hula-krans, nogle farve kuglepenne, baby-tøj :) og en bog: Sådan Er Mødre.. (kan varmt anbefale den)..

Efter brunchen var min mor, den ene svigerinde, efterskoleveninden og en fra studiet nødt til at gå.. De resterende fik udstyret mig med hula-kransen og et skilt hvorpå der stod: Hjælp, jeg skal giftes!, klistret fast og placeret midt på maven.. :sm:

Turen gik derefter ned til Nyhavn, hvor vi skulle på kanalrundfart..

Derefter var min brudepige og studieveninde også nødt til at gå, så vi endte med at være min svigerinde og søster og jeg tilbage.. Vi 3 gik så ud og spise rigtig god mad, hvorefter jeg var blevet en smule træt, så jeg fik min tilkommende til at hente mig..

Alt i alt en super dejlig hyggelig dag! Selvom der ikke skete så meget, da jeg jo er über gravid, så det er lidt begrænsende, hvad man kan..

Nu ser jeg bare frem til om 2½ uge, hvor jeg siger ja til manden i mit liv! :)

Billeder følger, når jeg får dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejlig PA! Lyder til det lige har været i din ånd!! :thumbsupsmileyanim:
Ej hvor dejligt med sådan en hyggelig dag :tunge: Det lyder rigtig afslappet og bare - dejligt :)
dejligt med en PA hvor de rigtig har vist hensyn til at du er gravid og derfor hurtigere bliver træt. Godt du har haft en god dag.

:) tøser.. :) det var nemlig en super fin dag.. :sm:

0

Del dette indlæg

Lyder som en skøn PA.

Hvor langt er du henne i din graviditet? (er selv gravid - derfor nysgerrig ;))

:) og det var det skam.. :thumbsupsmileyanim:

Det er bare helt i orden at du spørger.. :tunge: Jeg er lige nu i skrivende stund, 27+6 dage henne. :)

Hvad med dig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre at det var en absolut fin PA i din ånd...

Er ked af at jeg ikke kunne være der, men kommer så d. 1 august og ska se dig i din fine kjole, smukke.

Det er helt i orden min søde.. :thumbsupsmileyanim: det er også vigtigere at du kommer den dag i stedet for at køre fattig pga en polterabend.. :) Glæder mig sååå meget til at se dig!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer