Guest tascia

lidt hjælp til det sidste

3 indlæg i dette emne

jeg har brug for hjælp!

jeg mangler en god tekst til velkomst i vores bordhæfte. Jeg er ikke til sange derfor tekst. JEg er total på bar bund, og synes ikke jeg har fundet nogen her inde!!!!

samtidig mangler jeg en tekst/digt til æsken. havde på et tidspunkt fundet en her inde hvor der var en sød indledning og tilsvarende afslutning, men kan bare ikke finde den igen. så forslag er velkomne. skal ikke have te og blomsterfrø i så standardt teksten dur ikke...

please hjælp mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan ikke hjælpe dig med velkomst digtet, da vi har en sang, men digtet til æsken har jeg den jeg har brugt, du kan selv lave om på den hvis der er nogen ting du ikke skal have med....

En lille gave til dig som gæst,

der glæder os ved at være med til fest.

Et plaster til de nye sko,

Så dansen den kan blive go

Lidt parfume til at tage på

En dejlig duft I så vil få

Tandstikker holder munden sund.

efter maden har lagt en ordentlig bund

En frisk pastil er altid rart

Især ved kindkys, man er vel sart

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

Panodiler hvis kl. bliver fem

Så søndagen ikke bliver for slem

Vi håber en dejlig aften vi får,

og mange gode minder sammen når

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer