anitaelise

Anita og Thomas 8. august 2009

56 indlæg i dette emne

ENDELIG oprandt dagen :hug: dagen hvor jeg skulle sige JA til min Thomas.

Fredag d. 7/8

Vi tog tidligt ud til kroen hvor festen skulle holdes. Vi fik dækket 1 bord ud af 3, så skulle de dække resten. Vi var begge spændte og nerverne medlte vist så småt deres ankomst.

Kl. 16 skulle jerg have ordnet negle, det tog lige 2 tiner, men flotte det blev de :thumbsupsmileyanim:

Kl 18, hentede vi kagen og fik den kørt ud til kroen :hug:

Så gik turen hjem igen, hvor der var blevet æreaport og det arbejdende folk sad og hyggede med de sandwich min Thomas havde smurt :thumbsupsmileyanim:

Så skulle der lige ordnes pynt til bilen, pakkes til Thomas og kysses farvel. Thomas kørte med sin kammerat Mads til Odense hvor de skulle overnatte.

Jeg blev tilbage i lejligheden med børnene og 2 skønne veninder. Nu stod den på rødvin og tøsefnidder :)

lørdag d. 8/8

Tidligt op fordi børnene ikke kunne sove...skønt

en af veninderne gik til bageren og så var der morgenmad :)

kl 9, gik jeg til frisør med den ene af veninderne mens den anden tog sig af børnene. Vi var hjemme igen 11.30 med nyt hår og flot make up -HAHA-

Så skulle der lige spises lidt og så skulle der ellers ordnes detaljer og pakkes bil.

Jeg var den sidste der fik tøj på, og nu kom nerverne. Puh ha jeg blev nervøs og sommerfugle i maven.

Afsted moid kirken gik det. Vi kørte 12.30, for vi skulle jo krydse fyn på en lørdag. Det kan hurtigt give problemer.

Havde hørt at min kære Thomas osse havde små nerver på...dejligt at jeg ikke var alene om det.

Vi nåede frem til kirken tyve min før tid og kunne se at de kære mænd ikke vr ankommet, så vi ville lige tage en rundtur i byen.....da vi sjal dreje rundt om hjørnet kommer bilen med mads og Thomas kørende.....arghhhh :oops: vi skyndte os at dreje modsat og fik et godt grin der.

Nå vi kom rundt om kirken og parkerede. Pakkede mig ind i alverdens jakker og så måte mine to veninder ellers skynde på folk der ihvertfald ikke havde travlt med at kommer ind i kirken! -HAHA-

Endlig blev jeg sat af og kunne gå op mod våbenhuset -HAHA-

Der ventede min MEGET nervøse far. HAn havde bare det pæneste tøj på. kæft han var flot! :ilovebryllupsklar:

Jeg satte mig ned og kiggede lidt rundt. Så kom kirketjeneren og begyndte at fable løs om blomster! Hahahahaha jeg havde slet ikke opfattet at min buket ikke var kommet endnu! Nå ja ja vi ventede jo bare. 10 min senere kom min bror løbende ind og gav mig den, satte brystbuket på min far og stormede ind i kirken for at give Thomas og hans far deres på :) der fik vi endnu et grin.

Nå så var det tiden. Jeg hankede op i min far......dørerne gik op og ind gik vi -HAHA-

post-31927-1250105076.jpg

Redigeret af anitaelise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiiiiiii..... Dejligt med din beretning på trapperne og wauu altså, du ser jo vildt smuk ud - ikke meningen jeg skal lyde så overrasket ;)

Ih mange tak Lena.

Hihi jeg er osse selv overrasket....det er lidt underligt at se sig selv sådan når man normalt bare går i bukser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter vielsen skulle vi jo ud af kirken. Det var så dejligt at gå der stille og roligt, hånd i hånd.

(der findes ingen billeder af dette endnu, men de kommer)

Udenfor ventede en overraskelse :thumbsupsmileyanim:

En espalie(staves?) :ilovebryllupsklar: lavet af alle spejder lederne + børn fra Langeskov. Jeg har været spejder der igennem 17 år ca. Så det var dejligt at de ville dle denne del af dagen sammen med os.

Det får i da os lige et par billeder af :thumbsupsmileyanim:

post-31927-1250152205.jpg

post-31927-1250152222.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle gæsterne skulle læsses in i div biler. Vi skulle kører i vores egen dog med thomas´kammerat som chauffør, så vi kunne sidde bagi og bare nyde hinanden :thumbsupsmileyanim:

Bilen havde vi selv pyntet og syntes faktisk den blev ret flot. Selvfølgelig var den pyntet så den passede til resten af vores farvetema :thumbsupsmileyanim: hihi lidt zilla er man jo

post-31927-1250152844.jpg

post-31927-1250152854.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi ankom til kroen skulle vi have kage og lidt koldt at drikke....varmen vqr næsten ikke til at holde ud under den fine kjole

Et billede af vores skønne kage :thumbsupsmileyanim:

Den består af:

mandel bund

ostecreme med en snert af citron

mørk chokolde mousse

mandeltop

lidt ostecreme

det grønne lag var sådan lidt geleagtigt og smagte af lime

Udenom var der et lag af hvid chokolade med et fint bånd på :ilovebryllupsklar:

Den var super frisk og smagte rigtig godt. den fik vi masser af ros for som vi har videregivet til konditoren :thumbsupsmileyanim:

post-31927-1250153136.jpg

post-31927-1250153146.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Trods at vi ikke havde flere gæster end vi havde fik vi en masse flotte gaver :thumbsupsmileyanim:

Vi fik:

1100 i alt til Imerco

500 til IKEA

1000 kr til JYSK

Herstal lysestager

Antikke lysestager

Raadvad ano pande

to stjernetegn(fra imerco, ikke statuer, men billeder)

stribede kopper

3800 i rede kontanter

en italiensk inspireret kurv

4 erik bagger øl glas

en fed lysekrone

en sammenplantning

3 skåle + 3 kopper

en vinnedkøler

Og det var vist det.

Skønt med lidt rede penge. Nogen af dem har vi allerede brugt på nye sofaer til vortes nye lejlighed :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under middagen var der taler

Der blev holdt taler af:

min far :thumbsupsmileyanim:

Thomas

mig

toastmasteren

Min fars tale var virkelig flot og jeg havde ærligt ikke regnet med at han ville gøre det. Men min bror havde hjulpet ham og min far læste den selv op. Var virkelig rørt. Han havde bare fået nogle af de der små ting med der gør en tale personlig. Der er var små ting både om mig, men osse om thomas, børnene og vores fælles liv. virkelig flot.

Thomas´tale var fantatisk. Han havde ikke skrevet den ned så den blev mere personlig og fyldt med humor end hvis han havde haft den på papir :thumbsupsmileyanim:

Han takkede mine forældre for mig og sine egne forældre for sig selv...hahahaha og fortalte lidt om hvordan vi havde mødt hinanden.

Havde troet jeg ville tude, men han tlate på en sådan måde at jeg fik en klump i halsen der forhindrede tårerne i at komme ud. den var smuk, personlig og hhumoristisk. Glæde mig til vi får videoen fra festen så jeg kan hører den igen

Her et par billeder af to af de mest betydningsfulde mænd i mit liv

post-31927-1250153989.jpg

post-31927-1250154009.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hjerteligt tillykke med brylluppet, Anita! :balloons:

Du bliver simpelthen nødt til at vise nogle nærbilleder af din fantastiske buket!

Jeg er vildt nysgerrig efter at se den tæt på - hvad er der i den og hvad består håndtaget, som man kan se på flere billeder, af?

Er det din mand der har været kreativ eller har du selv valgt den?

Synes at det er SÅÅÅÅÅÅ fedt når nogen tør være utraditionelle :thumbsupsmileyanim:

Stort :biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjerteligt tillykke med brylluppet, Anita! :)

Du bliver simpelthen nødt til at vise nogle nærbilleder af din fantastiske buket!

Jeg er vildt nysgerrig efter at se den tæt på - hvad er der i den og hvad består håndtaget, som man kan se på flere billeder, af?

Er det din mand der har været kreativ eller har du selv valgt den?

Synes at det er SÅÅÅÅÅÅ fedt når nogen tør være utraditionelle :fløjt:

Stort :) fra Marianne

Hej Marianne.

mange tak.

Jeg skal nok finde nogle nærbilleder af min skønne buket :super:

Er ikke den store blomster kender, men der var ihvertfald orkideer i. Håndtaget eller kuglen er lavet af eukalyptus blade der er limet på en papkugle. Det var min mand og min bror, som er blomsterbinder der havde været kreative sammen :thumbsupsmileyanim:

Jeg elskede den og kan osse godt lide at have noget som ingne andre har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må jeg vidst hellere komme lidt videre :thumbsupsmileyanim:

Har lige idag modtaget en cd med flere billeder fra kirken, så dem kaster jeg da lige herind. Beklager hvis farven på dem er lidt dårlig, men det er mig selv der lige har lysnet dem lidt. De var lidt mørke ellers.

Her er dørerne lige gået op og ind træder jeg sammen med min far. :fløjt:

post-31927-1251468836.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer