Guest EB81

Farvet bånd i snørrelukning...

27 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Jeg har bestilt min brudekjole med snørrelukning. Og så var det jeg kom til at tænke på, at det kunne være lidt fedt at skifte det hvide bånd i ryggen ud med et bånd i farven fuchsia! Brudepigekjolerne OG min mands slips er nemlig den farve...

Så nu er det jeg gerne vil vide, om i synes det kunne være flot eller 'for meget'?

I kan se min kjole i min planlægningstråd.

Hvis der er andre der har haft farvet bånd i kjolen, vil jeg meget gerne se billeder! :thumbsupsmileyanim:

post-38254-1253603480.jpg

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er glad for at i alle er ærlige! Er det konfirmationskjole/dåbskjole-agtigt når farven er i snørrelukningen på ryggen? Det ville jeg synes hvis båndet var om maven, men synes det egentlig ikke når det er på ryggen...!?! Er der ikke nogen der har billeder af en kjole med farvet bånd på ryggen? Har søgt på google uden held...

0

Del dette indlæg

Til nogle kjoler er det flot og gennemført, men jeg synes måske ikke det er sagen til din kjole. Jeg havde i stedet valgt pink sko, måske taske og håbet på en pink buket. Du kunne også finde en pink lille rhinstenbroche og sætte på kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I kinakjoletråden (altå den under billedinspiration) er der en kjole med farvet bånd. Synes det passer fint til den mere enkle kjole :thumbsupsmileyanim:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...mp;#entry918762

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, jeg elsker snøreliv. Det er en af de eneste ting jeg ved at jeg vil have på min kjole. Jeg synes der er noget meget romantisk ved tanken om at at blive snøret ind... jeg ved egentlig ikke helt hvorfor. Jeg synes bare det hører til en 'rigtig' brudekjole.

Jeg kan faktisk godt lide ideen med det pink bånd, det har jeg aldrig set før. Især på din kjole tror jeg det kunne være rigtig cool - da kjolen er så stor, så vil det pink snørebånd være forholdsvis diskret, og samtidig give et lille overraskelsesmoment til gæsterne. Og så holder du fast i den røde tråd (hahahaha) fra netop gommens og brudepigernes tøj.

Iøvrigt er det en superflot kjole du har købt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kinakjoletråden (altå den under billedinspiration) er der en kjole med farvet bånd. Synes det passer fint til den mere enkle kjole :bearhug:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...mp;#entry918762

Det har du nok ret i... Men har nu alligevel lidt svært ved at slippe tanken hi hi!

Så skal du da have dig et pink bånd... Det skader jo ikke at give det en chance :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uh, jeg elsker snøreliv. Det er en af de eneste ting jeg ved at jeg vil have på min kjole. Jeg synes der er noget meget romantisk ved tanken om at at blive snøret ind... jeg ved egentlig ikke helt hvorfor. Jeg synes bare det hører til en 'rigtig' brudekjole.

Jeg kan faktisk godt lide ideen med det pink bånd, det har jeg aldrig set før. Især på din kjole tror jeg det kunne være rigtig cool - da kjolen er så stor, så vil det pink snørebånd være forholdsvis diskret, og samtidig give et lille overraskelsesmoment til gæsterne. Og så holder du fast i den røde tråd (hahahaha) fra netop gommens og brudepigernes tøj.

Iøvrigt er det en superflot kjole du har købt :hug:

Lige mine tanker :griner:-

Uha det er svært når der er så delte meninger herinde, men det er bare skønt man kan få et ærligt svar herinde :thumbsupsmileyanim:

Man kunne selvfølgelig også bestille både et hvidt og et fuchsia bånd og se hvad der er bedst :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes bestemt det ser fedt ud og er verdens fedeste detalje....

Jeg havde det nemlig selv... :thumbsupsmileyanim:

Mit var orange bånd og min prinsesse havde samme farve om maven...

Det var den røde tråd i hele bordopdækning, den farve...

SÅ JA GO FOR IT!!!!

post-34315-1253635290.jpg

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg

Jeg havde det nemlig selv... :bearhug:

SÅ JA GO FOR IT!!!!

Det ser da bare super flot ud! Synes nemlig også det kunne være fedt at have en masse der passer sammen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det nemlig selv... :bearhug:

SÅ JA GO FOR IT!!!!

Det ser da bare super flot ud! Synes nemlig også det kunne være fedt at have en masse der passer sammen... :thumbsupsmileyanim:

Je lige præcis... Men synes du skal gøre det du selv synes er rigtig...

0

Del dette indlæg

Jeg vil helt klart sige go for det - det er min kjole på linket :thumbsupsmileyanim: jeg havde både det hvide der passede til kjolen og så valgte jeg at lave et selv i samme farve som mine brudepigers kjoler så jeg havde begge valgmuligheder. Mine brudepiger havde så et hvidt bånd i ryggen så deres kjoler matchede min :bearhug: Det blev kommenteret mange gange i løbet i dagen og alle var vilde med ideen :griner:-

post-30010-1253700878.jpg

post-30010-1253700899.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg vil helt klart sige go for det - det er min kjole på linket :thumbsupsmileyanim: jeg havde både det hvide der passede til kjolen og så valgte jeg at lave et selv i samme farve som mine brudepigers kjoler så jeg havde begge valgmuligheder. Mine brudepiger havde så et hvidt bånd i ryggen så deres kjoler matchede min :bearhug: Det blev kommenteret mange gange i løbet i dagen og alle var vilde med ideen :griner:-

Tror vist også jeg bliver nødt til at købe et farvet bånd så jeg kan prøve det i kjolen... Synes simpelthen det er så flot!

0

Del dette indlæg

Jeg vil helt klart sige go for det - det er min kjole på linket :thumbsupsmileyanim: jeg havde både det hvide der passede til kjolen og så valgte jeg at lave et selv i samme farve som mine brudepigers kjoler så jeg havde begge valgmuligheder. Mine brudepiger havde så et hvidt bånd i ryggen så deres kjoler matchede min :griner:- Det blev kommenteret mange gange i løbet i dagen og alle var vilde med ideen :)

Ej, det ser helt vildt godt ud :bearhug::hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer