Guest louisecasper

Fra frk. til fru. d. 26. juni 2010

188 indlæg i dette emne

Jeg vil lige vedhæfte inspirationen til hvordan gæstebogen skal se ud... Den kommer til at være i samme stil som invitationer, menukort og bordkort.... Jeg er ikke sikker på hvordan den helt skal være endnu. Men har en idé... Skal se om jeg kan finde en STOR gammel bog... Så er det meningen at jeg vil klistre siderne sammen så de bliver tykkere, og sætte samme papir som invitationer m.m. er lavet af på de højre sider hvor folk så kan skrive på. På den venstre side skal der være plads til at sætte et billede ind af den som har skrevet på højre side. Tænker billederne bare skal sættes direkte oven på teksten... Så vil jeg samle/lukke hele bogen med samme papir som skal vikles om invitationerne... Og på forsiden af bogen skal der selvfølgelig sættes en knap... Så vil jeg gøre plads til at sætte bryllupsbilleder, invitationen, menukort m.m. ind... Vi må se...

Har helt lyst til at gå igang allerede... :-)

post-38629-1258455256.jpg

post-38629-1258455264.jpg

Redigeret af louisecasper
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så det første udkast til invitationer og menukort... Billederne er ikke blevet så gode, da de er taget med computeren... Jeg er ikke helt tilfreds med farverne men ellers er de blevet okay...

Først invitationen...

Hvor er det altså blevet vildt godt, Louise!! Jeg er imponeret :biggrin:

Og cool, at du får dem trykt. Jeg overvejer selv det samme, men vi må lige se om ikke jeg kan få STD kortene på plads først...

Og iøvrigt superflot kjole!!! Kan godt forstå du er glad for den, du ser virkelig smuk ud i den :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Blomster

Så har jeg endelig modtaget billeder af, hvordan blomsterudsmykningen på stedet kommer til at se ud. Billederne er dog med roser, hvor jeg gerne vil have bonderoser/pæoner i stedet for. Der kommer til at være 8 af de høje blomsteropsatser til at stå i festsalen. Og så bliver der ellers en masse kæmpe "buketter" stående rundt omkring på herregaarden. Det blir bare SÅ flot er jeg sikker på.

post-38629-1264690861.jpg

post-38629-1264690869.jpg

post-38629-1264690889.jpg

0

Del dette indlæg

Hårinspirartion

Jeg tror endelig jeg har fundet ud af hvordan jeg gerne vil have mit hår... Og har endda også fundet en super frisør til at sætte det. Frisøren arbejder sammen med en hudplejeklinik som så skal lægge min make-up. Skønt!

post-38629-1264846474.jpg

post-38629-1264846532.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musikken Live Sinatra til reception

Vi er gået lidt "all in" og har nu også booket et band der kommer og spiller til receptionen om eftermiddagen. Det er et band der spiller Frank Sinatra numre. Det er én på kontrabas, én på guitar og en der synger - i jakkesæt og hat. De er så gennemførte. I kan høre dem og læse mere om dem her

post-38629-1264847395.jpg

0

Del dette indlæg

Vi er gået lidt "all in" og har nu også booket et band der kommer og spiller til receptionen om eftermiddagen. Det er et band der spiller Frank Sinatra numre. Det er én på kontrabas, én på guitar og en der synger - i jakkesæt og hat. De er så gennemførte. I kan høre dem og læse mere om dem her

Hmm... Jeg kunne ikke helt se siden, men det lyder super fedt og gennemført... :loveboard:

0

Del dette indlæg

UPDATE Puha... Der er sket mange ting siden sidst...

For det første har jeg hentet min kjole. Den var endnu smukkere end jeg huskede den... Og det bedste var bare at den sad PERFEKT. Bortset fra længden skal der ikke gøres noget ved den. Nu hænger den så hos syersken som venter på jeg får fundet skoene, så hun kan gå igang med at lægge den op. :-) Ovenikøbet kan hun sy et slør med broderikant til mig til en MEGET billigere pris end de 3500 kr man skal lægge i brudekjoleforretninger.

Så har vi fået styr på bryllupskagen... Finally! Eller næsten da :-) Jeg har simpelthen brugt så lang tid på at finde ud a,f hvor vi skulle bestille den. Vores fest skal jo holdes på Lolland, men det er ikke ligefrem konditorer med speciale i bryllupskager der hænger på træerne dernede. Men... Vi har endelig fundet en dernede fra, som vi har fået anbefalet. Så SKØNT! Vi havde ellers overvejet at få den fra Kbh og så bare transportere den dagen før. Derfor var vi faktisk inde og smage hos Markus Grigo. Det levede dog ikke helt op til vores forventninger. Men det er også altsammen ligemeget nu. Konditoren er fundet, så nu skal vi bare til et møde hvor vi skal finde ud af hvordan den skal smage. :-)

Og... SÅ er indbydelserne også blevet helt færdige og de er endda også sendt. De blev lavet hos bryllupskort.dk og jeg er bare blevet SÅ tilfreds. De er blevet endnu smukkere end jeg turde forestille mig. Jeg har selv designet helt hvordan de skulle se ud, men pga manglende kreative evner, har jeg fået hende til at lave dem. Jeg ville rigtig gerne vise jer dem, men kan simpelthen ikke finde ud af at gøre dem så små, at de ikke er for store til at up-loade herinde.

Også frisør og make-up er der nu styr på. Hak ved det. Har fundet en sindsyg dygtig frisør som ovenikøbet arbejder sammen med en hudplejeklinik som kan tage sig af make-up! Frisøren kom med så mange ideer, at jeg ikke aner hvordan det skal sidde. Men skal til prøveopsætning i maj, så skal der nok blive styr på det også.

Og hak ved bilen vi skal køre i - den er også bestilt. Og det blir den jeg også har vist tidligere.

Så har vi snakket med dem der skal stå for maden. Vi skal til prøvesmagning i maj (en måned før brylluppet) hvor vi har inviteret vores svigerforældre. Det er jeg SÅ spændt på...

Næste projekt er så at finde de perfekte sko.. Det er mildest talt ikke en nem opgave. Men ligesom alt andet indtil videre, skal det nok også løse sig.

Jeg har nu streget en masse over på min huskeliste, men sys nu der er mindst ligeså mange ting tilbage...

PUHA - MEN HVOR ER DET FEDT AT PLANLÆGGE BRYLLUP!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indbydelserne det endelig resultat

Så fandt jeg ud af det alligevel :-) Her kommer lidt billeder af indbydelserne.

Det er altså blevet til fire "stykker papir" som er lagt ovenpå hinanden og er blevet samlet med det grønne stykke rundt om. På de fire stykker papir er der: 1. selve invitationen (den med knappen på) 2. Program for dagen 3. Praktiske informationer 4. Ønskeseddel. Alle fire stykker papir er brændt rundt i kanten.

Den grønne farve er valgt, da det er meningen at designet skal gå igen ved borddækningen. Stolene i festsalen er nemlig den grønne farve og har også guldkant ligesom papiret om indbydelsen. :-) Lidt går man vel op i detaljerne :-)

post-38629-1268341083.jpg

post-38629-1268341179.jpg

0

Del dette indlæg

KJOLEN!!!

Så er der lige et billede af mig i min nu: helt egne kjole! Den er en størrelse mindre end ved 2. kjoleprøvning, så nu sidder den helt perfekt. Er lidt i tvivl om jeg skal have slør på. Hvis jeg skal blir det nok kun i kirken.

post-38629-1268378152.jpeg

post-38629-1268378162.jpeg

0

Del dette indlæg

Blomsterdekorationer over hele herregården

Her er så lidt billeder af blomsterdekorationerne. Det er billeder fra stedet fra et andet bryllup, hvor man har valgt roser. Jeg vil dog gerne have sart lyserød og creme bonderoser. Det blir bare så flot!

post-38629-1268378761.jpg

post-38629-1268378796.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Where to start? (Med kjolen selvfølgelig ;) ) Den er super smuk og du stråler!!!

Invitationerne er blevet rigtig flotte og elegante; kan virkelig godt lide den stil og fed detalje at de matcher den fantastiske festsal - meget gennemført!

Det er rart, når der kan sættes flueben ved de forskellige ting, tror du er fint med!

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange fine ting du har fundet på og wauw kjole. Er meget glad for billederne af frugtbordkort da jeg selv havde leget lidt med om der skulle laves nogen med lime eller granny smith æbler. Så den idé skal jeg klart lege videre med.

Rigtig fin tråd.

KH Frk R

0

Del dette indlæg

WAUW, hvor er det en smuk kjole!!! Jeg er HELT og aldeles vild med den! Synes farven er vidunderlig og fedt med de skrå linier i den. :)

Jeg synes sagtens, du kan have et slør på. Det er smukt, det du har på på billederne, men jeg ville nok vælge et mere enkelt, når nu der er så mange detaljer på kjolen (samme ræsonnement har jeg foretaget for mig selv ;) ). Det vil være synd, at det bliver 'for meget'. Kun at have slør på i kirken kan sikkert godt fungere, bare det kan lade sig gøre med den frisure, du vælger til dagen, så du ikke risikerer at ødelægger den ved at tage et slør af.

Flotte invitationer - meget gennemført at de matcher stolene.

Det bliver smukt med blomsteropsatserne i salen.

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Jeg syne s kjolen er så overdådig at der skal noget til på hovedet for at skabe harmoni :) - det kan så være et slør eller en fascinator (med blonde og blomster) alt efter hvad du er til

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres kommentarer. Det er rart at få nogle andres syn på det nogle gange. Jeg tror det bliver til, at jeg tager slør på i kirken. Så tænker jeg, at når kjolen skal lægges op, bliver der noget stof til overs. Det vil jeg lave noget hårpynt af.

Jeg har efter laaaang.... tids søgning fundet nogle sko, og ikke mindre end 4 par. Har bestilt dem alle, for det er jo ikke til at vide om de overhovedet sidder godt på min fod, hvilket jo er det vigtigste. Så kan jeg jo bare returnere dem jeg ikke vil have, tænker jeg.

post-38629-1268808527.jpg

post-38629-1268808538.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer