skrubbeherta

Swirls / border

8 indlæg i dette emne

Da jeg for alvor er gået i gang med invitationerne (eller i hvert fald en prototype på én) så ville jeg gerne have noget dekoration udenpå. Jeg har derfor søgt på google (billeder) på swirls, som der kan sættes på som dekoration....

Problemet er så bare, når jeg forstørrer dem eller forlænger dem, så bliver de meget utydelige..... Kan man (i et eller andet program) lave sine egne border / swirls eller sætte nogle sammen????

:):)-HAHA-

Jeg vedhæfter lige nogle billeder.....

post-37717-1254131001.jpg

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg svarer lige her, til dit spørgsmål om mine bandaroler :)

Jeg har photoshop og har derfor downloaded brushes med swirls etc. Det er dem jeg har brugt til at lave mine bandaroler :)

Jeg har ligeledes bare lavet 6 bandaroler på et stykke A4 og derefter skåret dem. Jeg har altså på dansk ;) Lavet 1 bandarol i Photoshop, og derefter sat den ind 6 gange i word på samme papir og derefter printet ud og skåret -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg svarer lige her, til dit spørgsmål om mine bandaroler :)

Jeg har photoshop og har derfor downloaded brushes med swirls etc. Det er dem jeg har brugt til at lave mine bandaroler :)

Jeg har ligeledes bare lavet 6 bandaroler på et stykke A4 og derefter skåret dem. Jeg har altså på dansk ;) Lavet 1 bandarol i Photoshop, og derefter sat den ind 6 gange i word på samme papir og derefter printet ud og skåret -HAHA-

Anede mig nok det var i photoshop..... Ved du om man kan lave det i andre programmer feks. i GIMP?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer