Guest EB81

Hvad skal jeg bruge???

6 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen.

Mine indbydelser skal printes som foldede kort (se billedet), men jeg leder stadig efter det helt rette papir/karton at printe på!

Det må meget gerne være rimelig blankt, og i en god tyk kvalitet som de kort man køber...

Nogen der ved, hvilket papir jeg kan bruge? Har kigget på fotopapir der hedder Canon Photo Paper Pro II, det skulle være ekstra tykt. Men har ikke set det ude af pakken, og så er det jo ikke nemt at vide om det kan bruges...!

Nogen der kender til Canon Photo Paper Pro II?

ELLER BARE NOGEN DER KAN ANBEFALE NOGET SUPER PAPIR/KARTON DER ER VELEGNET TIL PRINTEDE KORT?

På forhånd tak for svar :cheerleader3:

post-38254-1257244293.jpg

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej EB81,

Først vil jeg lige sige tillykke med den super flotte invitation, det er er virkelig fint lavet!!!! :cheerleader3:

Hvis du gerne vil have den overflade som "normale" købeinvitationer har, så er jeg ret sikkert på at photo papir vil blive for blankt, har selv brugt det til noget andet før. Tror jeg ville tage ned i en panduro butik og høre ad, de har jo masser fa kunder til scrapbøger og plejer at være ret stærke mht, den slags spørgsmål :cheerleader3: Håber du finder det du leder efter!

0

Del dette indlæg

Hej EB81,

Først vil jeg lige sige tillykke med den super flotte invitation, det er er virkelig fint lavet!!!! :cheerleader3:

Hvis du gerne vil have den overflade som "normale" købeinvitationer har, så er jeg ret sikkert på at photo papir vil blive for blankt, har selv brugt det til noget andet før. Tror jeg ville tage ned i en panduro butik og høre ad, de har jo masser fa kunder til scrapbøger og plejer at være ret stærke mht, den slags spørgsmål :thumbsupsmileyanim: Håber du finder det du leder efter!

Mange tak :cheerleader3:

Jeg har desværre været i panduro uden held... Hun solgte mig 1 ark designpapir til 19 kr som hun da troede man kunne printe på. Men det kunne man altså bare ikke! (Og jeg har ellers en super foto-printer...) Godt jeg ikke købte flere ark til den pris:griner:-

Så nu ved jeg ikke hvor jeg skal lede mere. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer