Rosenbak

Hjælp til spraymaling af engangskamera

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tror måske du kan komme til at ødelægge kameraet, hvis du sprayer direkte på, men det skulle vel ikke være helt umuligt at tage pappet af og lime det på igen.

Jeg har selv overvejet at købe noget sølvfaret papir og dekorere det med ringe el.l. Så havde jeg tænkt mig at tage pappet af og klistre det hjemmlavede på istedet for.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. maling med guldspray: Inden du går videre med projektet, synes jeg du skal lave en prøve på, om det færdigmalede resultat vil smitte af.

Jeg har før prøvet at bruge guldspray, som da det var tørt smittede meget af, når man rørte ved det - og det var faktisk ikke ret smart.... :)

HVIS det smitter af, kan du evt. lakere med en klar spraylak ovenpå, - så vil overfladen også blive flot blank.

Ellers held og lykke med projektet ;)

0

Del dette indlæg

Venter også spændt på jeres udfald... for har selv 10 stk. kameraer med sort pap-front og de er sørme ik for pæne! ;)

Gad vide om man kan spraymale på det - det er jo en ret balnk overflade....?

HJÆLP - erfaring søges! jobbar

Carina

0

Del dette indlæg

Venter også spændt på jeres udfald... for har selv 10 stk. kameraer med sort pap-front og de er sørme ik for pæne! ;)

Gad vide om man kan spraymale på det - det er jo en ret balnk overflade....?

HJÆLP - erfaring søges! jobbar

Carina

Hejsa!

Jeg har også købt nogle billige engangskamera - med meget blank overflade...og jeg har spraymalet dem!!!

jeg har taget pappet forsigtigt af med en kniv, foldet det ud og spraymalet det - og det smitter ikke af...

Her er lige et billede

post-12583-1152556570.jpg

Er ikke færdige med at samle dem igen endnu...men det kommer inden for de næste par dage...

-HAHA- KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer