Guest BlueHearts

Risposer?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt mine færdig klippet - runde 22,5 cm i diameter. De kostede kun 19,25 for 100 stk. incl. fragt - så kan det vist ikke gøres billigere :)

ja dem så jeg også på e-bay...da jeg havde klippet 100 små firkanter ud af en rulle tyl...... :cheerleader3:

.....som kostede mere....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan sige jeg laver risposer både til kirken og feststedet .. ris skal der til...

jeg er godt igang med mine risposer faktisk over halvvejs men tror man skal binde dobbelt knude på da de ellers vil løsne sig ... jeg skal bruge mine 15 maj

:):cheerleader3::bearhug::cheerleader3::blink::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt mine færdig klippet - runde 22,5 cm i diameter. De kostede kun 19,25 for 100 stk. incl. fragt - så kan det vist ikke gøres billigere :)

Hvooooor????

EBAY.COM :cheerleader3:

søg på tulle circle

Redigeret af tina1506
0

Del dette indlæg

Hvooooor????

søg på tulle circle

Jeg kan ikke finde dem med 100 stk :bearhug: Det er mindst 200 og ham / hende med 50 sender ikke til DK :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvooooor????

søg på tulle circle

Jeg kan ikke finde dem med 100 stk :bearhug: Det er mindst 200 og ham / hende med 50 sender ikke til DK :cheerleader3:

Hmmmm det kan jeg ikke forstå.

prøv hertulle circles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvooooor????

EBAY.COM :a1093:

søg på tulle circle

Jeg kan ikke finde dem med 100 stk :bed: Det er mindst 200 og ham / hende med 50 sender ikke til DK :sm:

prøv hertulle circles

Øv.. når jeg prøver at købe herfra så siger den:

(27) The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder.

Og har ellers skrevet min egen adresse på...

0

Del dette indlæg

Hvooooor????

søg på tulle circle

Jeg kan ikke finde dem med 100 stk :bed: Det er mindst 200 og ham / hende med 50 sender ikke til DK :sm:

prøv hertulle circles

Øv.. når jeg prøver at købe herfra så siger den:

(27) The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder.

Og har ellers skrevet min egen adresse på...

Jeg betaler med paypal og der har ikke været problemer med det.

0

Del dette indlæg

Hvooooor????

søg på tulle circle

Jeg kan ikke finde dem med 100 stk :sm: Det er mindst 200 og ham / hende med 50 sender ikke til DK :)

Jeg købte så 200 hvide igår - du kan nemt få nogen af mig da jeg max skal bruge 100 :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvooooor????

søg på tulle circle

Jeg kan ikke finde dem med 100 stk :) Det er mindst 200 og ham / hende med 50 sender ikke til DK :(

Jeg købte så 200 hvide igår - du kan nemt få nogen af mig da jeg max skal bruge 100 :bed:

Det vil jeg da meget gerne :sm:

Sender du lige en PM med kontonr og pris?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer